Gå til innhold

Føler du deg tvunget til å kjøpe mount?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er lvl 32 nå og har allerede kjøpt meg mount, så nå venter jeg bare på å bli lvl 40 sånn at jeg kan lære å ri den, ganske greit å ha kjøpt den så tidlig egentlig, da går de penga jeg skaffer meg på veien til 40 til skills og mail armor isteden. er hunter og syns mount er nødvendig siden 60% er en del bedre enn 30% + at det ser ganske kult ut da :p

Lenke til kommentar
Både Warlock og Paladin må gjøre quest for sin epic Mount, ganske vanskelig, og koster en del..ca. 200g eller no.

 

Man får questen når man når 60.

 

Ingenting i forhold til de 900g (-rabatter) som alle andre må betale da....

200g? E du på styr mann? :!:

 

Kan ikke uttale meg om de patetiske paladinene, men som Warlock kosta det meg grovt regna 600g for å få et turbo-ridedyr mellom beina.

Lenke til kommentar
Både Warlock og Paladin må gjøre quest for sin epic Mount, ganske vanskelig, og koster en del..ca. 200g eller no.

 

Man får questen når man når 60.

 

Ingenting i forhold til de 900g (-rabatter) som alle andre må betale da....

200g? E du på styr mann? :!:

 

Kan ikke uttale meg om de patetiske paladinene, men som Warlock kosta det meg grovt regna 600g for å få et turbo-ridedyr mellom beina.

Patetiske paladinene?! Jeg har tatt en warlock i samme lvl(47 den gang) som meg på et slag (duell) :wee:

 

Paladin hesten koster også ca. 600g, avhengig av server.. Du kan også farme de tingene du trenger selv, hvis man er tålmodig ;) Jeg kommer nok til å kjøpe en standard epic-mount, grunnet det høye mana-forbruket på pala-hesten..

Lenke til kommentar
Både Warlock og Paladin må gjøre quest for sin epic Mount, ganske vanskelig, og koster en del..ca. 200g eller no.

 

Man får questen når man når 60.

 

Ingenting i forhold til de 900g (-rabatter) som alle andre må betale da....

Som sagt før her må du regne med å betale vesentlig mer enn det (i alle fall som warlock, antar det gjelder paladin også). Vil gjette på at de fleste havner et sted mellom 6-700g totalt. Du kan spare en del hvis du kan snylte på en annen warlock som alt har gjort questen, men det blir fortsatt langt mer enn et par hundre.

 

I tillegg til å betale en 6-700g må man gjøre questene. Det innebærer blant annet å farme en god stund i Winterspring, gjøre store deler av Scholomance i gruppe med fem, gjøre Dire Maul west, knerte noen demons i Felwood, samt å skaffe en himla masse ingredienser (arcanite bars, dragon scales, shadow power elixirs, dark iron etc.). Prisen på disse er tatt med i betraktningen av totalprisen, men man må regne med å bruke litt tid/energi om man skal finne slikt til en ok pris.

 

Så, når man har gjort dette, som i mine øyne ikke står mye tilbake for å betale 800g (ja, du får dem til 800 hvis du kjenner noen med høy nok PvP rank), får du en mount som på sett og vis er dårligere enn de man kan kjøpe. Derfor er det faktisk en del warlocks som kjøper epic mount istedet. Mounten man kjøper tar riktignok opp en plass i inventory, men den koster ikke mana, og det er ikke en spell. Warlock-mounten må summones, med andre ord kan man for eksempel ikke gjøre det hvis man har silence på seg, og hvis man går av/på mount mye (slik som i Battlegrounds) kan manakostnaden faktisk bli plagsom.

 

Patetiske paladinene?! Jeg har tatt en warlock i samme lvl(47 den gang) som meg på et slag (duell)  :wee:

Det høres ut som en warlock med relativt dårlig utstyr. En warlock har typisk mye hp (spesielt hvis han velger utstyr med stamina, som han bør), og en paladin gjør typisk relativt lite skade. ;) Mot paladins pleier fear + drain mana være en god kombinasjon. Mange paladiner har lite mana, og når man først blir kvitt den er de ganske hjelpesløse. ;)

Lenke til kommentar
Patetiske paladinene?! Jeg har tatt en warlock i samme lvl(47 den gang) som meg på et slag (duell)  :wee:

Det høres ut som en warlock med relativt dårlig utstyr. En warlock har typisk mye hp (spesielt hvis han velger utstyr med stamina, som han bør), og en paladin gjør typisk relativt lite skade. ;) Mot paladins pleier fear + drain mana være en god kombinasjon. Mange paladiner har lite mana, og når man først blir kvitt den er de ganske hjelpesløse. ;)

Han kan ikke ha hatt så bra utstyr nei.. Jeg har speccet paladinen min til å gjøre damage.. (har lagt stor vekt på strenght) I lvl47, kunne jeg critte rundt 1300-1400dmg med seal of command (med et tregt våpen).

 

Han fikk ikke fearet meg, grunnet en blacksmithing trinket jeg brukte (er ganske effektiv mot priest også): http://www.thottbot.com/?i=4593

 

Beklager offtopic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...