ahumoe Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei. Hvilke av disse 2 grafikkortene er best: Geforce FX5200 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123286&cks=PRL og Radeon 9250 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302118&cks=PRL . Skal kjøpe et grafikkort til en som skal få flatskjerm. Han har onboard(innebygd) skjermkort. Så dette er bare for å få DVI utgangen! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Radeon 9250 er hakket bedre. Har selv eid det, og sammenlignet med FX5200 i to andre maskiner med ellers bedre specs enn min. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hva skal du bruke datamaskinen din til? Hvilke OS bruker du? Hvis du briuker Linux så er nVidia valget uten tvil, eller så er det litt mer "komplisert"... Hvis du ikke skal spille, bare bruke maskinen til kontorbruk og internett osv. ville jeg tatt nVidia kortet, siden det har passiv kjøling Spiller du litt så er vel ATi kortet bedre, men ingen av dem gir deg noe særlig ytelse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 det er ikke alle flatskjermer som har DVI utgang, skjekk først, mange har også valg mellom det ene eller det andre.. altså DVI og VGA Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Radeon 9250 har og vifteløs kjøling. Er jo ikke noe superkort, men det fungerer flott til de fleste spill, sammenlignet med hvor billig det er. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Radeon 9250 har og vifteløs kjøling. Det kortet han linket til har det ikke... Sjekket på Saphire sine sider Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg har selv brukt nøyaktig det kortet han linker til, og der sitter det en passiv kjøler. På Sapphire sin nettside, finner jeg et bilde av kortet, uten vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå