EG-s Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 prøver å sette opp trådløst hos noen. tele2 modem : ericsson hm210.. router: netgear wgr614 fulgte instrukser til prikken, men på nett vil den ikke. Selv om en kjører da gjennom kabel. valgte dhcp og alt. prøvde min gamle router jenssen scandinavia,-samme problem. men på den kunne jeg i det minste koble meg trådløst til dens konfigurasjon. men nettet fungerer ikke.. så er i villrede Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 prøver å sette opp trådløst hos noen. tele2 modem : ericsson hm210.. Sett opp modemet som bridge. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 hvordan gjør en det? tok meg 3 min å sette opp ved gjennom kabel tv. prøvde å logge meg inn på modemet,- men veit ikke hvordan det fungerer. Er ikke hos meg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hvordan gjør en det? tok meg 3 min å sette opp ved gjennom kabel tv. prøvde å logge meg inn på modemet,- men veit ikke hvordan det fungerer. Er ikke hos meg Klippet herfra: http://forum.akam.no/index.php?showtopic=297892 Ericsson HM210di - Tele2 modem Slå av NAT/ DHCP ------------------- -Start Internet Explorer -Skriv inn 192.168.1.1 i Adresse feltet Brukernavn: tele2 Passord: 2elet NAT -Velg hovedmeny: Home -Velg undermeny: 3 function -Velg: Bridge -Trykk på Submit DHCP - Velg hovedmeny: LAN - Velg undermeny "Dhcp Mode" - Sett denne til "none" i rullegardinmenyen. - Trykk på submit - Velg hovedmeny: Admin - Velg undermeny: Commit & Reboot - Sørg for at Reboot Mode står på: Reboot - Trykk på Commit - Trykk på Reboot Vent til modemet har resatt seg(DSL lyser stabilt) og lukk Explorer vinduet. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 takker...får prøve det i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå