Gå til innhold

Toppen på reserator sitter dønn fast!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syns det høres merkelig ut (er dette seriøst?). har man hatt toppen av en gang, skulle det ikke være noe problem å få den av flere ganger. men i motsetning til bunnen, er det ingenting å ta tak i, og heller ingen ting å slå på, da toppen er helt rund. en gigantisk rørtang og en fuktet klut på reseratorlokket?

Lenke til kommentar

jonepet: så det.. men det er ingen ting å ta tak i på toppen, eneste må vell være når man tar handen rundt førr å skru! har hatt toppen av flere ganger før men nu sitter den dønn fast! helt sykt, får ikke fylt på nytt batterivann :cry:

legofre: ja det er helt seriøst, blir litt vanskli å finne en gigantisk rørtang :!: , får prøve med en fuktet klut

EDIT: jeg klarte det til slutt :w00t:

Endret av Badjoo
Lenke til kommentar

Bra! Jeg lurer på om gjengene, både i bunn og topp er litt slurvete laget. Merker i alle fall at det er litt slark, både i bunn og topp, selv om alt er skrudd skikkelig til. Dette merket jeg før jeg gjorde noe som helst med dingsen. Tipper pakningene gjør at det uansett er tett. SKal montere settet i dag. Har en ny MIST 500w PSU som skal inn i samme slangen (i kabinettet). Spent på hvor stille det kan bli...

Lenke til kommentar

ja, men ikke når det sitter så hardt fast at det nesten ikke er mulig å åpne for å fylle på nytt vann..

Legofred: Jeg har kjølt CPU'n, Chipsette, å mitt xfx gf6800 med reserator, nesten helt stille nu.. eneste som bråker litt er hdd å de 3 "stille" viftene, men de bråker så lite at jeg kunne campet inni kabinettet omså ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...