hero_ruler Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Css filen bugger i ie åssen få til alternativ css for ie brukere.. Stygge stygge ie!!... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) <!--[if IE]><link rel="stylesheet" href="styleIE.css" type="text/css"><![endif]--> Edit: Så har man jo også !Important da. Kan muligens være litt lettere enn å lage et helt nytt stilark. Edit: Mener du det? Haha, ja, det hadde jo vært en kjempe god løsning.. Endret 18. juni 2005 av Jonas Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Hmm, Ellers kan man jo tvinge de til og laste ned FF eller Opera for og se siden .. Men takk for svar :wub: Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) NB. Etter hva jeg har erfart funker den koden BARE hvis [if IE] ligger over det "normale" stilarket ditt. Det er iallefall bare da jeg har fått koden til å virke. Endret 19. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Hmm, Den funka når jeg hadde den under også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå