Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

redd for at det er for mange nerder på elektro x]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg gikk grunnkurs elektro (2002/2003) var det 3 jenter fordelt på 4 klasser à 12 elever pr. klasse. (Kristiansund Videregående).

En nerd eller 2 finner du nok alltids i en klasse. I min klasse var det 2 stykker som jobbet hardt, og resten hadde en slik "gi faen" holdning, inkludert meg selv.

 

Hvordan definerer du en nerd?

Hvis en person er meget flink med data, tar skole litt seriøst, har sosial intelligens, er han da en nerd eller en person med kunnskap?

 

Jeg tror du alltid vil ha en nerd eller 2 i klassen din. Slik er det bare :p

Lenke til kommentar
Begynner på elektro til høsten, og tror at det bare kommer til å bli en klasse med masse harry folk, pc nerder.. og "meg" :S

Jeg liker alt som har med elektronikk å gjøre, derfor søkte jeg..

Åssen er det på linejene rundt omkring ?

Har ikke hørt om ei elektrolinje i nærheten med jente® på :S

Der jeg gikk på elektro var det 70 elever på ett trinn. De fleste var en kombinasjon av sosser og medlemmer av "røyke, mobbe og gi faen i skolen"-gjengen. Det var heller ikke en eneste jente blandt de 70 elevene...

Lenke til kommentar

Jeg gikk GK elektro for to år siden i Bodø, var to jenter og 43 gutter.

Hadde noen data-nerder, noen som ga faen, ett dopvrak og et par som skulket store deler av året.

 

Ikke bekymre deg for at du blir eneste som ikke er "nerd", men du må nok regne med at datakunnskapene er snitt høyere enn gjennomsnittet.

 

Spør noen som gikk det i fjor, endrer ikke seg så mye fra år til år på hver skole.

Lenke til kommentar

De som gikk på elektro på min vgs var for det meste nerder, harryfolk og slappfisker, bortsett fra noen få. Et par gode kompiser av meg gikk elektro, men de holdt seg unna de andre "idiotene"... Moped eller harry-styla biler er/var kjennemerket på de som gikk/går elektro... :p (på skolen vår selvsagt)

Lenke til kommentar

Hehe, gikk på elektro i år, og har aldri sett makan til mye rare elever.

 

Først så gikk jeg i en klasse. Jeg var den eneste som gjorde noe og fulgte med. De andre løp rundt og bråka og yppa med alle. Var borte nesten heletia, oppførte seg som iddioter.. Samt. en fyr som var veeeldig datanerd, men han ga totalt faen. Også mange av dem røyka hasj og stod i.

 

Etter ett 1/2 år bytta jeg klasse. Da gikk jeg i klasse med folk med ADHD, gafaen-folk, et par seriøse (men bråkete folk). Og en del skulkere. Samt. et par tapere (offer for ADHD fyrn). Ja og en fyr som ikke kunne norsk da..

 

Offerne ble plaga av adhd fyrn.

 

Må si at dette har vært ett _JÆKLA_ rart skoleår, med vanvittig mye snodige folk.. (forresten så var de fleste taperne/narkomaner/gifaenfolk/bråkebøtter nye landsmenn)

Lenke til kommentar
tja, sånne som bare sitter inne foran pc'n, og må på skolen for å lære litt, så han kan modde ditt'n og datt'n av komponenter i pc'n sin..

har også følelsen av at masse folk fra bygdene har slkt på elektro :S

Harry folk som kjører bråkete moped, og går med vernersko osv..

hah

Jeebus, det hørtes helt forferdelig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...