Gå til innhold

Narkiser og sitrusfruktene deres

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg har i hvertfall sett narkomane sette engangssprøytene sine i diverse frukt i butikkene i Bergen sentrum.... Og det satt en effektiv stopper for alle kjøp av frukt derfra i hvertfall...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har i hvertfall sett narkomane sette engangssprøytene sine i diverse frukt i butikkene i Bergen sentrum.... Og det satt en effektiv stopper for alle kjøp av frukt derfra i hvertfall...

Blir det solgt mye snickers der også? :p

Lenke til kommentar
Når jeg leser postene til dere som mener de på lang vei fortjener dette blir sjokkert, skuffet og sint over at slike holdninger fremdeles er utbredt! Har dere opplevd å være avhengig? eller at en dere elsker/er glad i er det? Så klart de valgte å sette den første sprøyta. og den andre ... og den tredje. Men etter dette er det ikke snakk om valg! Fortjener man å dø fordi man har i et svakt øyeblikk har tatt et valg basert på ønsket om å slippe all elendigheten om dog bare for en stund? Hvem her på forumet kan si at de ikke har gjort valg i livet de angrer på? Jeg har personlig sett hvordan narkoen kan forandre et menneske. Det er nesten så jeg ønsker dere skulle få oppleve det helvete man gjennomgår når noen man er glad i er avhengig... Nei forresten, det håper jeg dere aldri får oppleve!!!

Jeg skjønner hva du mener, men de begynte med egen vilje og viste om farene!

Lenke til kommentar

Blir det solgt mye snickers der også? :p

Er jo cuba og lohengrin som har det vasseste sølvpapiret da.

Lenke til kommentar

Betyr det at de fortjener å dø? Gjør det dem til annenrangs mennesker? Hva da med de som "velger" å bo i jordskjelvsutsatte områder? Fortjener de å dø? de kan jo bare flytte... (Ja jeg vet jeg setter det på spissen nå...)

EDIT: Da stopper jeg mitt engasjement i denne tråden for å hindre at det sklir helt ut. Jeg skjønner at jeg bare kommer til å bli provosert av andres meninger til å dra denne tråden lenger og lenger ut fra hva trådstarter egentlig lurte på og jeg vil ikke bidra mere til det...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Betyr det at de fortjener å dø? Gjør det dem til annenrangs mennesker? Hva da med de som "velger" å bo i jordskjelvsutsatte områder? Fortjener de å dø? de kan jo bare flytte... (Ja jeg vet jeg setter det på spissen nå...)

Nei, ingen fortjener å dø, what so ever...

Det var ikke det jeg mente, men jeg mener at narkomane skal ikke klage over dems livstil, over dødeligheten i de narkomanes miljø ovs...

Edit: Tipper at tråden blir stengt innen rimelig kort tid :p

Endret av tn_00
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...