bergaloevera Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Se vedlagte bilde. Hvorfor kommer dette opp hele tiden? Det fungerer fint å laste ned og sånn (får over 100 KB/s ofte) men disse feilmeldingene popper opp hele tiden. Jeg har satt listen port til 1412 da jeg allerede har denne åpen for DC (som jeg ikke bruker samtidig med Azureus) Det som er max irriterende er at jeg MÅ trykke på hide for hver melding! Lar jeg programmet stå på mens jeg ikke er tilstede må jeg trykke på hide 898767896987 ganger når jeg kommer tilbake! Går det ikke an å disable de meldingene? Har ikke funnet noe alternativ for å skru de av.. Endret 18. juni 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 også får jeg denne meldingen også.. Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Azureus prøver å åpne porten i routeren ved å bruke UPnP, noe routeren tydeligvis ikke tillater. Dette kan du slå av ved å gå inn i Options, velge kategorien UPnP under Plugins, og fjerne merkingen ved Enable UPnP. Endret 18. juni 2005 av schabuda Lenke til kommentar
CIder Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Om du er åpen for andre klienter kan jeg på det varmeste anbefale BitComet Har prøvd flere ulike klienter,men denne er den mest stabile av dem alle. (I mitt tilfelle da). Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 bruk port 49152 eller høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå