Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har akkurat montert opp mine Dantax høytalere til min Pioneer reciever. Jeg koplet recieveren til min Creative Audigy 2 ZS bulk, og så tok jeg "test speakers". Og så kom problemet: høyre kom på venstre høyttaler og venstre kom på høyre høyttaler. Jeg har koplet alt korrekt til reciever så jeg lurer på om det er mulig å "snu" høytalerne ved hjelp av >Creative sine programmer eller ved hjelp av andre programmer?? TAKK *Beklager for dårlig emne tittel! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Regner med du har en overgangskabel fra 3,5mm til 2xRCA fra datamaskinen til recieveren, denne kan jo ha en produksjonsfeil slik at rød/hvit plugg er byttet om... og det er vel kanskje tidenes simpleste løsning å bytte om mellom rød og hvit kontakt der denne kabelen er plugget i forsterkeren? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Regner med du har en overgangskabel fra 3,5mm til 2xRCA fra datamaskinen til recieveren, denne kan jo ha en produksjonsfeil slik at rød/hvit plugg er byttet om... og det er vel kanskje tidenes simpleste løsning å bytte om mellom rød og hvit kontakt der denne kabelen er plugget i forsterkeren? Skal sjekke det ut! TAKK! Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lån deg en annen kabel så ser du om det er kabelen eller noe annet kødd.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 bare du som har satt høytalerne feil Lenke til kommentar
icer Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 bare du som har satt høytalerne feil La oss for all del ikke håpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå