maradona Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Min cpu tempratur ligger på 65-69, er dette for varmt? Bruke prossesorvifta som fulgte med, har lenge vurdert å kjøpe ny prossesorvifte når jeg får råd. På fårhånd takk! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ja, det er egentlig for varmt. Hva er temperaturen etter du har spillt? Bare lurer Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er litt i høyeste laget for hva du egentlig bør ha, ja. Jo lavere temperaturer, jo bedre liker prosessoren seg, og dermed lengre levetid. Hvis 65-69 er idle temperatur, så har ikke jeg ville spilt særlig mye 90 er vel sånn ca. en maks grense på hva en prosessor tåler over en liten stund. Jeg har iallefall ville kjøpt en prosessor kjøler/vannavkjøling med en gang Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Min cpu tempratur ligger på 65-69, er dette for varmt? Bruke prossesorvifta som fulgte med, har lenge vurdert å kjøpe ny prossesorvifte når jeg får råd. På fårhånd takk! Har du kjølepasta mellom kjøleribben og prosessoren? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Det vet jeg ikke. Tviler på det. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Da har jeg 34-35 grader i Sys. temp og 47-48 på cpu. Fremdeles for høyt? Jeg har bare en stor vifte bak som blåser ut, og må som sagt skaffe meg en ny cpuvifte snart. Er tempereaturen ok som den er nå for en liten stund? Setter stor pris på alle svarene! :-) Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 det har jeg å, på min amd 3200+idle @ 2343 og stock kjøler Ikke no problem. blir ca 65 grader i spilling nå på sommeren Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 jeg hadde ca de samme temp, så leste jeg goop guid + artic silver 5 så senka jeg cpu med 10 grader ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå