Gå til innhold

3dmarks2001se World Record`??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-23 12:09, candymann skrev:

va er default? 1024x768 32bit, ikke sant....

se her:

om du ser på bildet corn linka posta så står det jo at det ikke var default. Ser du på linken du posta så ser du at han bare har kjørt game testene. Scoren ville ikke vært like god om han hadde kjørt alle og derfor er det litt "juks" og det er hvertfall ikke default. Default'en har jo ikke bare med oppløsning å gjøre :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 11:59, Corn skrev:

Bare vent til Radeon9700 når overklokkerne. Kortet fikk vel 15000 på en 2.2 ghz P4 uten overklokking. De får vel presset scoren forbi 20000

Tipper drivere å slik var tweaket ganske max under de testene.. men noen ska da vel i hvert fall få den over 17k.. :wink:

Lenke til kommentar

Kanskje driverne var tweaket spess for 3dmark. Men hvis du tar en titt på anandtech så ser du jo at kortet duger for mer enn 3dmarks. Det denger jo GeForce4.

Så skal man også huske at dette var et (alpha?) kort med beta drivere

[ Denne Melding var redigert av: Corn på 2002-07-23 16:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:

DuraN skrev (2002-07-23 14:03):

Ser nå på ORB hvilke tester som er gjort da. Jeg kjører også bare game-testene. Alle gjør det.

ALLE??

Ikke jeg iallefall.

Scoren min ville ha økt med 600p hvis jeg kunne slått av Alt det andre.

Hvis det er sånn at man kan det har jeg kommet over 10K med et R8500 :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 21:22, arve87 skrev:

viss eg ikkkje såg feil, så var der berre 256 RD ram... så eg trur d ville blitt bedre me litt meir ram.. og DDR ram...

3DMark2001 trenger ikke mer enn 256MB RAM på et tweaket, faktisk går det ganske bra med 128MB også. Mer RAM gjør bare RAMet mindre overklokkingsvennlig.

RDRAM overklokket til 1306MHz gir en minnebåndbredde på 5,2GB/s, noe som er mye høyere enn et 64bit DDR system kan gi. Enda RDRAM ikke er like effektivt så gruser den 64bit DDR-SDRAM.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 22:05, CFD skrev:

ALLE??

Ikke jeg iallefall.

Man får ikke noe høyere poengsum av å kjøre de teoretiske testene. Poengsummen regnes kun ut fra de første testene (spilltestene). De teoretiske testene kan heller ikke påvirke spilltestene siden spilltestene går først.

[ Denne Melding var redigert av: Kamerat på 2002-07-23 23:28 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 23:28, Kamerat skrev:

Quote:

Den 2002-07-23 22:05, CFD skrev:

ALLE??

Ikke jeg iallefall.

Man får ikke noe høyere poengsum av å kjøre de teoretiske testene. Poengsummen regnes kun ut fra de første testene (spilltestene). De teoretiske testene kan heller ikke påvirke spilltestene siden spilltestene går først.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Kamerat på 2002-07-23 23:28 ]</font>

Hva er poenget med de teoretiske testene da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...