DurinVIII Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Du fant ikke et mindre bilde da? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 <> Vist ingen har gjettet riktig etter 8 timer, kan hvem som helst poste nytt bilde. Da det snart har gått 24 timer legger jeg ut ett nytt bilde Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Desperados: Wanted Dead or alive Og bonuskule til den som sier hva den saken han sitter/rir på heter i spillet Endret 3. juli 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Escape From Monkey Island Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det stemmer. Og skapningen var The Menacing Mechanical Manatee, elns, om jeg ikke husker helt fryktelig galt.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Og bonuskule til den som sier hva den saken han sitter/rir på heter i spillet. - Escape From Monkey Island - Figuren heter Guybrysh Threepwood - Og greia heter faktisk The Menacing Mechanical Manatee ja Øhm, jeg så ikke at han over hadde postet nytt bilde, beklager. Men siden bonuskula gikk til den som sa navnet på Guybrush, så selvutnevner jeg meg selv ... neste: Gammert spill fra Doom-perioden. Veldig enkelt faktisk Endret 3. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Det der er ett eller annet StarWars spill. Vet ikke det nøyaktige navnet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Dark Forces Hve er dette da? (faktisk et av spillene jeg brukte mest tid på på C64) Endret 4. juli 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 vet ikke hva spillet heter. over 8 timer siden bildet kom så nå legger jeg inn et. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Baldur's Gate 1. Jeg tror det før Baldur's Gate var Pitfall. Her kommer enda et Star Wars-spill, siden SkyMarshall startet med det geniale Dark Forces :] Endret 4. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det der er "X-Wing" .... kjempefett når det kom gett! Her kommer et til, FPS fra Doom tiden det her også. Genialt som det var, det beste etter min mening på den tiden. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Good call ... din tur! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Atter et FPS-spill :] Bør ikke være vanskelig å kjenne igjen, til tross for den lille størrelsen. Endret 4. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Shadow Warrior Too easy ... hehe! Neste er bra kjent ... Kanskje lit vanskelig om dere ikke har spilt det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Anarchy Online Siden jeg er evig MMORPG-veteran så følger jeg opp med denne klassikeren: Endret 4. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå