SkyMarshall Arts Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jassågett Jammen da er det min tur da! Dere får få en litt vanskelig en da, jeg spilte det på Amiga! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Det der tror jeg ikke er vanskelig... det er enten noe med waterdeep, eye of the beholder eller black crypt..... plutselig tilbake. Edit: Yup... Google bekrefter at det er Eye of the Beholder. Endret 26. juli 2005 av JBlack Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Her er en av mine tidligste favoritter... et spill der man skal fly et helikopter ned i noen huleganger og redde folk ut. Man møter motstand bl.a i form av fiendtlig helikopter og tanks. Spillet har to levels, det første er rødt, og det neste er blått. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hva kan du fortelle om spillet? Hvilket år kom det ut? Hva slags spill er det, action, arcade eller noe sånt? Såg veldig gammelt ut. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det er et action-spill, men ikke så veldig intensivt. Spillet kom til både C64 og Atari. Av det jeg kan se på nett så kom det ut i 1982, og er dermed sikkert eldre enn mye av krapylet som frekventerer dette stedet. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har søkt gjennom tolv sider nå, nærmeste jeg kom var 1983 Venter til tiden har gått ut jeg Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det denne tråden trenger er rett og slett flere faste lesere. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hehe, må nesten si meg enig der. Jeg ser på meg selv som fast leser... Noen andre som gjør det og? 8 timer har gått. Fritt fram med nytt bilde! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) sykt lite bilde, men jeg gjetter på Delta Force Land Warrior noen andre kan poste bilde... Endret 26. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 sykt lite bilde, men jeg gjetter på Delta Force Land Warrior de som veit hva spill det er trenger ikke større bilde men, riktig ja Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 siden ingen andre slenger ut bilde så får jeg gjøre det da , noen som klarer denne ? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) American Qounquest! Hehe. Broderen har spillet EDIT: Trur det er rett skrevet... Hvis jeg har rett, så seier jeg fritt fram. Jeg har ikke noen bilder her, og gidder ikke å hente noen... Endret 26. juli 2005 av askogli Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Nei, det synes jeg likna fælt på Age of Empires 3. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 askogli , jeg tror ikke brodern din har age of empires 3 so da e det edorph som har æren av å legge ut nytt bilde Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Okei... Trudde jeg hadde det riktige svare... Søren!! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 de soldatene er noen idioter, bare står rett opp ned framfor hverandre og skyter hverandre... de burde jo løpe rundt og hive seg bak busker å trær... da blir det realistisk (dog; jeg har jo ikke vært i krig på dette årstallet, kanskej de syntes dette var best da...) litt ot barre barre Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 men nå e det egentli fritt fram for andre å legge ut bilde nå Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 de soldatene er noen idioter, bare står rett opp ned framfor hverandre og skyter hverandre...de burde jo løpe rundt og hive seg bak busker å trær... da blir det realistisk (dog; jeg har jo ikke vært i krig på dette årstallet, kanskej de syntes dette var best da...) litt ot barre barre Det var vel slik ting foregikk på den tiden, taktikken ble bl.a. brukt i filmen 'Glory'. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som har bilder ?? e gidder ikke å gå på gamespot , for det syns e egentli e litt sjukt , bedre med bilder du har tatt selv , men spilla e har e berre slike spill så alle andre har så da blir det for enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå