Cutthroat Bill Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hvordan legger man ett bilde i posten? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 du trykker på browse , å så legger du inn bilde ditt , e e dårli til å fortelle , denne da ? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 medal of honar ja , men e godtar det ikke før du sier vilken av de Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Gidder ikke poste bilde uanz.. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ok får jeg lov til å si at det er fritt fram nå , føste man til mølla altså Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 håper du får lov til det, hvilken mod til HL er dette? (sorry stort bilde) Lenke til kommentar
lasus Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) håper du får lov til det, hvilken mod til HL er dette? (sorry stort bilde) spiller ikke Half life Endret 24. juli 2005 av lasus Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 nei, ikke jeg heller, jeg spiller dette, som er en mod til half life... akkurat som CS, men det er ikke CS... også er det vel flere enn med og deg som er i denne tråden og kan svare vel? Lenke til kommentar
lasus Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 nei, ikke jeg heller, jeg spiller dette, som er en mod til half life... akkurat som CS, men det er ikke CS...også er det vel flere enn med og deg som er i denne tråden og kan svare vel? det ser vi om 8 timer Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 lasus: Postcounten din øker ikke når du poster i denne tråden, i tilfelle du ikke visste det --- Jeg vet bare navnet på én eneste HL-mod, så da tipper jeg: Wanted. Lenke til kommentar
lasus Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) lasus: Postcounten din øker ikke når du poster i denne tråden, i tilfelle du ikke visste det --- Jeg vet bare navnet på én eneste HL-mod, så da tipper jeg: Wanted. jeg la merke til det jeg å , vet noen hvorfor, men når e ser etter så skjer det samme oss andre og Endret 24. juli 2005 av lasus Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 lasus: Postcounten din øker ikke når du poster i denne tråden, i tilfelle du ikke visste det --- Jeg vet bare navnet på én eneste HL-mod, så da tipper jeg: Wanted. feil... du vet da helt sikkert navnet på en til... (cs) Lenke til kommentar
lasus Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) lasus: Postcounten din øker ikke når du poster i denne tråden, i tilfelle du ikke visste det --- Jeg vet bare navnet på én eneste HL-mod, så da tipper jeg: Wanted. feil... du vet da helt sikkert navnet på en til... (cs) condition zero Endret 24. juli 2005 av lasus Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 lasus: Postcounten din øker ikke når du poster i denne tråden, i tilfelle du ikke visste det --- Jeg vet bare navnet på én eneste HL-mod, så da tipper jeg: Wanted. jeg la merke til det jeg å , vet noen hvorfor, men når e ser etter så skjer det samme oss andre og Jeg leste just en tråd om dette, det har med att dette er "Off topic". Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ikke condition zero nei... en mindre kjent mod... surftown har mange servere som kjører denne modden... Lenke til kommentar
lasus Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ikke condition zero nei... en mindre kjent mod... surftown har mange servere som kjører denne modden... day of defeat ? Opposing force ? Blue Shift ? Team fortress classic fra 1999 ? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) ikke condition zero nei... en mindre kjent mod... surftown har mange servere som kjører denne modden... day of defeat ? Opposing force ? Blue Shift ? Team fortress classic fra 1999 ? nei nei nei nei nei ok, når man starter å spille, kommer man inn i et readyroom.. dette er bare et lite rom med fire utganger, og man kan velge en utgang å gå gjennom for å komme inn i spillet... i den ene utgangen velger man å være marines, i den andre velger man aliens, i den tredje random team og i den fjerde spectate... det er altså marines mot aliens i dette spillet... aliens er alt fra små dyr som løper på bakken/veggen/taket/ til flygende "øgler" og gigantiske dyr som spiser hele marines... hehe.. marines velger (på noen brett) en commander som ser hele mappet ovenifra (som warcraft o.l) og han setter ut ting som de andre marinsene kan bygge (noe man trenger for å få ressurser og lage nye bedre våpen).. (denne posten vil bli oppdatert med link til spillets hjemmeside når noen har funnet ut hvilket spill det er snakk om) EDIT: Natural Selection in-game: Skyte stor fæl alien som slår en marine: STOOR alien som spiser marines: Inni magen på det store dyret... (hvis laget ditt klarer å drepe dette dyret mens du blir spsit, kommer du ut levende..) Natural Selection Endret 25. juli 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå