Gå til innhold

Spillbilde quizen! [Regler i førstepost]

Newt32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lasus: Postcounten din øker ikke når du poster i denne tråden, i tilfelle du ikke visste det ;)

---

Jeg vet bare navnet på én eneste HL-mod, så da tipper jeg: Wanted.

jeg la merke til det jeg å , vet noen hvorfor, men når e ser etter så skjer det samme oss andre og

Endret av lasus
Lenke til kommentar
lasus: Postcounten din øker ikke når du poster i denne tråden, i tilfelle du ikke visste det ;)

---

feil... du vet da helt sikkert navnet på en til... (cs)

condition zero

Endret av lasus
Lenke til kommentar

---

jeg la merke til det jeg å , vet noen hvorfor, men når e ser etter så skjer det samme oss andre og

Jeg leste just en tråd om dette, det har med att dette er "Off topic".

Lenke til kommentar
ikke condition zero nei... en mindre kjent mod... surftown har mange servere som kjører denne modden...

day of defeat ? Opposing force ? Blue Shift ? Team fortress classic fra 1999 :p ?

nei nei nei nei nei

ok, når man starter å spille, kommer man inn i et readyroom.. dette er bare et lite rom med fire utganger, og man kan velge en utgang å gå gjennom for å komme inn i spillet...

i den ene utgangen velger man å være marines, i den andre velger man aliens, i den tredje random team og i den fjerde spectate...

det er altså marines mot aliens i dette spillet... aliens er alt fra små dyr som løper på bakken/veggen/taket/ til flygende "øgler" og gigantiske dyr som spiser hele marines... hehe..

marines velger (på noen brett) en commander som ser hele mappet ovenifra (som warcraft o.l) og han setter ut ting som de andre marinsene kan bygge (noe man trenger for å få ressurser og lage nye bedre våpen)..

(denne posten vil bli oppdatert med link til spillets hjemmeside når noen har funnet ut hvilket spill det er snakk om)

EDIT:

Natural Selection

in-game:

nsbirdsiege00200006ip.th.jpg

Skyte stor fæl alien som slår en marine:

nsbirdsiege00200030yz.th.jpg

STOOR alien som spiser marines:

nsbirdsiege00200051rm.th.jpg

Inni magen på det store dyret... (hvis laget ditt klarer å drepe dette dyret mens du blir spsit, kommer du ut levende..)

nsbirdsiege00200089ny.th.jpg

Natural Selection

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...