Loeve Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Et eller annet med Dogs? Dogs of War? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Yay! Helt riktig! Overasker meg ikke at du viste det, med den fete avataren du har. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hehe... den var lett den ja. Men denne er enda lettere, så her er det om å gjøre å være rask. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Shadow of the beast (2?) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Et meget bra platformspill fra Krisalis. Originalt utviklet til Amiga, men dukket etterhvert opp på flere formater. Brukte noen timer på dette, kan man si. EDIT: haha, glemte bilde. Endret 11. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Shit, den var helt ukjent for meg. Edit: Men fant den via Google: Soccer Kid Endret 11. juli 2005 av JBlack Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Denne er også lett for de som har spillt det. Kanskje ikke like lett å huske navnet? Jeg og en kompis spillte dette i timesvis. Han kunne gå gjennom store deler av spillet baklengs, i blind osv. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Åh! Har det på tunga! Har spilt det selv, men hva i svarte het det. Aaargh! *Lete på Google* Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hint: Navnet på spillet ligner på navnet på han som er navngitt på bildet. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Flere hint? Ingen ser ut til å klare det Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Bloodwych! Master of Google reveals his powers Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Denne blir litt lettere. Ingen hint eller info. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Han med skyteren ser ut som hodet til en ninja turtle... Men jeg vet ikke hvilket spill det er, og hvilken skilpadde vil vel skyte små rosa bamser? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 ALDRI sett det spillet, og da er det ille. Dessuten vil jeg heller tippe at den oh so allmight superhelten her er ei katte ... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) har aldri spilt spillet men etter figurene ligner det på noe slags care bear spill? men nå har det gått over 8 timer så her er det nye bildet så lenge det bilde jeg hadde ble litt vanskelig så jeg bytter Endret 12. juli 2005 av K9 Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Bloodwych! Master of Google reveals his powers Dere har gått videre, men jeg må få lov å bekrefte at det er korrekt. Ikke mye til grafikk, men et av de spillene jeg har hatt mest morro med io min barndom. Og btw, det spillet jeg la ut tidligere, som ingen gjettet på en gang, var det meget excellente shoot'em'up-spillet Battle Squadron. Edit: Det der var ikke mye å gå på K9. Med den vinkelen, og ikke noe informasjon på skjermen som health, score, e.l., så kan det være hva som helst. Med mindre den skoen(?) er en klar gjenkjennelig del av handlingen da. Jeg er i hvertfall clueless. Endret 12. juli 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå