Medrakil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tror også jeg har spilt det.. Første tanken min var Dr.Brain, men det så annerledes ut.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det første ordet i navnet er et kjøretøy man kan kjøre lovlig som 16-åring i Norge. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Nytt bilde her: Husker jeg syntes dette spillet var døllskummelt da jeg spilte det første gang, spesielt når dama på bildet putta fyren på bildet i fangekjelleren.. Endret 9. juli 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det er maniac Mansion ja 15 minutter er gått, tillater meg å poste nytt bilde... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Flanker 2.0? Endret 10. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Hmmmmm, det er litt vanskelig å se hvilket spill det er utifra en FMV for min del. For de skipper jeg. Og det der er en F-15 etter hva hukommelsen min sier, og den er med i et "par" flyspill. Så litt mer detaljer hadde vært fint .. Endret 10. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Det er ikke en prerendra FMV, for å si det slik...(det er ett screencapture fra video capture fra ingame etter som jeg forstår) Spillet er meget nytt i flysim forstand... (og ja, det er ett F15 ) Endret 10. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ahrf ... da må jeg melde pass! Vakker grafikk i så tilfelle! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) bingo Lock On: Modern Air Combat SkyMarshall: jeg tror motionblur effekten du får i videofiler har noe med att det ser så fint ut, samt det relativt lille formatet... Endret 10. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Kom med en ny oppgave da, noen Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nope. Det er et spill fra Amiga. (Jeg leste reglene, som oppfordret til PC og konsoll, men utelukket ikke andre plattformer. Så jeg håper det er greit. Dessuten er det jo mange andre enn meg som har hatt denne plattformen, noe jeg veit siden mange har kjent igjen avataren min.) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ja nå har denne tråden ligget død lenge nok, så da sparker jeg den igang igjenog viser til reflene trådstarter har satt!!! En av mine favorittspill av nyere tid: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå