Smeltelim Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Her er ett spill jeg og en kamerat digga så utrolig da vi var små... Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Monster Bash? Det stemmer Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg gidder ikke å laste opp et bilde nå, siden jeg spiser, så hvis noen andre har lyst skal de få lov Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da kan jeg laste opp et. Spilte det til døde på P150mhz min for lenge siden. Var moro den gang iallefall. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hihi. Her et et annet morsomt bilspill som -alle- bør prøve. Det har også blitt abandonware nå (lovlig, ja) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Death Rally? Første som spratt inn i hodet mitt iallefall!!? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er det ikke kjedelig å vinne så mye? Din tur. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Aehhahea joa ... men men men ... hmmm Genialt spill det her også, og sinnsykt vanskelige puzzles: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ahehahe, ja det stemmer selvfølgelig det. Go for it ... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det følgende bildet er fra et genialt adventurespill fra nittitallet. Et av mine favoritter, faktisk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Najs, jamen da banker jeg på med en shooter jeg. Som kanskje er litt oversett av mange.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Ikkenoe Quake dessverre! Ganske ukjent .. men rundt de tider det kom. Spilte dere rundt de tider, så har dere garantert spilt det. Endret 8. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vet jeg har spilt det, men jeg kommer faen ikke på tittelen. Er nok det lille ansiktet som forvirrer meg og får meg til å tro at det er noe ID Software står bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå