SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja great, da kjører jeg på med en gammal klassiker: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Descent 3? Endret 8. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Åhåhåh .... Descent, campingtur og laptop i barndommen. Men nei ... er ikke Descent. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hm. Så teit. Ser ut som et FPS-spill, men det ser ikke ut som om du er på bakken, liksom. Unreal? (Nå dreit jeg meg ) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ah. Mente å huske at grafikken var bedre, men jeg var vel lettere bedugget på den tiden jeg spilte det Her kommer et utrolig morsomt "strategispill". Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hehe ja ... er utrolig artig det her. Får testa sine kunnskaper i noe man gjerne vil tro man er god i iallefall. Neste er en klassiker, og det første spillet jeg KJØPTE til Pc. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Nesten ne3sten .... men jeg krever det korrekte navnet! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Dungeon Master Endret 8. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Dungeon Keeper ... edit: editen fjernet etter edit av en annen post Endret 8. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Noe lett ettersom jeg ikke orker å finne noe annet: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Du får godkjent for den, selv om det bare er nesten riktig. Bildet er hentet fra oppfølgeren, Forgotten Battles. (Det var ikke Zero i IL2). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg er omtrent så døv som man kan bli når det kommer til fly, så jeg er glad du så litt mellom fingrene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå