Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ah. Jeg ble så inspirert av filmen jeg nettopp så på kino (les mer om hvorfor det ikke ble War of The Worlds i Siste Ordet-tråden ) Dette er et rimelig ukjent, dog nytt spill med en kjent skuespiller og haia!-mann som hovedperson. Celshadet og greier. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ukjent eller ikke, liker Jackie Chan jeg. Så dette er "Jackie Chan Adventures" Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jamen da banker jeg på med det siste spillet i point'n-click kategorien som jeg fant spillbart i nyere tid da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Runaway? Endret 8. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Var usikker på om det var Broken Sword 2 eller Runaway, men jeg sjanset på førstnevnte. Det funket tydeligvis Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Day of the Tentacle for å si det sånn Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Litt eldre, men fortsatt i samme sjanger. Og DAMN genialt. Og på 12 disketter om jeg ikke husker feil. Hehe. Har til og med orginalesken liggende ved siden av her. Er full av kabinettskruer og vifter. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 BENEATH A STEEL SKY! Ja, hvordan gjettet du det? Hehe, eller la meg omfurmelere den setningen: "Selvfølgelig er det Beneath a Steel Sky ... all burde vite det ... !" Din tur ... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det meste av okei adventure-/RPG-/FPS-spill de siste ti årene som er av nogenlunde verdi har jeg holdt godt inntil meg. Har problemer med å glemme gode spill Atter et morsomt spill som i begynnelsen var gratis, men som de har begynt å ta penger for. (Du får vel en shareware-versjon) Blodig og digg shooter :] Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Oj, det bildet sa meg ingenting. Nytt bilde eller fler hint hadde hjulpet mye. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Navnet slutter på land og dette har aldri blitt solgt i butikkene, men er bare tilgjengelig over nettet. Du ser det fra fugleperspektiv, og målet er å drepe horder av fiender for å beskytte deg selv så lenge som mulig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hm, hørtes ut som Serious Sam og Dogs of War; noe det ikke er. Så jeg må dessverre melde pass på denne ... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Crimson Land. Endret 8. juli 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Åttetimersregelen > * FPS-spill fra slutten av nittitallet hvor du spiller en storby-gangster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå