Newt32 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Det der er The Chronicles of Riddick spillet, med Doom III grafikk motor. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er helt korrekt... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Morsomt 2D sidescroller-spill. Var ganske populært da det kom ut: Endret 7. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Gamer som jeg er, så kan jeg fortelle at det der er ABUSE Så da fortsetter jeg med det eneste side-scrollende spillet jeg egentlig har likt etter at Mario-spillene på NES/SNES ble utdatert. Kanskje det mest populære også. Bryn dere! Endret 7. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Hm, virker kjent, men ingenting jeg har spilt mye, vet jeg. ODDWORLD! (Jeg så en stygg mutert skapning i skyggene ) Endret 7. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Hm, det er enten Oddworld: Abe's Oddysee eller Oddworld: Abe's Exoddus, men jeg får vel gamble på at det er sistnevnte. (Da jeg mener å huske at fargen på Abe var litt annerledes i 'Oddysee.) edit: Ai ai ai, litt for treg. Endret 7. juli 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja, jeg tror nok det er Abe's Exodus. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nå skal jeg til byen og se War of The Worlds, så vi snakkes senere, folkens. Jeg kan gi dere en bitteliten nøtt mens, men jeg tviler på at den står uløst til jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vigilante? Evnt. Vigilante: 2nd. offence? (rører jeg fælt nå?) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nei jeg kan bekrefte at det er Vigilante 2nd Offence. Og siden Loeve er på War of the World, så tar jeg meg friheten å fortsetter. En liten dårlig oppfølger til et heller så-som-så spill som nå har fått en skikkelig oppfølger og er kanonbra nå for litt siden: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Battlefield: Road to Rome? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Close .. bøtt nått close enøff Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Battlefield: Secret Weapons of World War 2 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Feil igjen ... Hint: Se på træra bak eksplosjon! Endret 7. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Battlefield Vietnam. Så klart. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Battlefield: vietnam? Edit, damn . loeve var rett før meg. Endret 7. juli 2005 av aleksanderrr Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja det er rimelig right on det. Og siden Loeve gikk hårfint av med seiern er det hans tur til å diske opp med neste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå