Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nå ble jeg usikker på om det hét Outlaw eller Outlaws, men skitt au, du eier uansett :] Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Husker det spillet fra gammle dager Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kremspill, ja. Et av de virkelig nyvinnende FPS-spillene fra den tiden :] Antar vi venter på at SkyMarshall spiser opp pizzaen sin og sleiker av fingrene nå Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nå ble jeg usikker på om det hét Outlaw eller Outlaws, men skitt au, du eier uansett :] Outlaws it is, en av mine favorittspill blandt FPS opp igjennom. Den ALLER beste musikken hadde det også. Og jeg har mekka en remix dere kan laste ned -> HER <- om det er noen interesse for det. Uansett, the next game is utrolig lett ville jeg tro. Står i hylla her med prislapp på 499kr fra Spiderman enda og titter på meg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ååååå, jeg har det på tunga, men jeg får det ikke ut :/ Morsomt hvordan de lette titlene virkelig tåker det til for meg, mens de vanskelige spretter frem. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg VISSTE det ... haha! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) -> HER <- Takk Btw: Har ingen aning på hvordan spill det der er! Endret 7. juli 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 -> HER <- Takk No problem. Mekket etter minne, og forhåpentligvis ganske så lik. Hint til quiz: World of Warcraft og .... ? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Det eneste jeg tenkte på når jeg så det bilde var: WoW og Morrowind... Tror jeg skal legge meg nå Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nei gutta seriøst ... Hadde ArenaNET sett detta hadde de skutt seg selv. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Guild Wars, men bildet virket ikke likt det i det heletatt.. Jeg har da spillet for guds skyld Endret 7. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Siden det har gått over 8 timer, så poster jeg ett nytt bilde. Endret 7. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Øverste til Exploid er Wacky Wheels Din er Qbert eller no... Hvis det er riktig kan noen poste...orker ikke Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Siden det har gått over 8 timer, så poster jeg ett nytt bilde. Fiks sommertid på forum klokken din :> Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Amped 2 egentlig .. men la gå.. Din tur... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Ja, en av de store FPS-overaskelsene i mine øyne. Bedre enn jeg trodde, og kortere enn det burde ha vært. Men fortsatt et KNAKENDE underholdende spill... Endret 7. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå