Gronz Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jon von Tetzchner The Game? Det er vel Phantasmagoria 2? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Korrekt! Props til deg om du har spilt det, for det er et knallspill bak alle den psykotiske stemningen som gir deg lyst til å gjemme deg. Og dere kunne alle ha googlet det. Første treff på "puzzle of flesh" på google er en side om spillet :] Men ja, du svarte riktig, og får legge ut et nytt bilde Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei Dette er spill bilde quizen. Post et bilde av et spill (ingame helst), også skal andre gjette hvordan spill. Spill som enten er til PC eller konsoll, helst. Regler: <> Post kun ett bilde av ett spill. <> Vist ingen har gjettet riktig etter 8 timer, kan hvem som helst poste nytt bilde. <> Den første som gjetter riktig spill skal poste nytt bilde. <> Ikke post så alt for store bilder, anbefaler vedlegg. <> Vist du er sikker på at du har riktig svar, poster du nytt bilde. Er du usikker venter du på at noen kan bekrefte svaret. <> Man kan bare gjette på ett spill i ett inlegg. <> Etter man har svart riktig har man 15 min. på å finne nytt bilde, ser vi ingen bilde etter det er det første man til mølla. <> Rettningslinjene og nettikette gjelder her også, selfølgelig. Edit: Oppdaterte reglene. Genialt spill *lete etter eska* Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Props til deg om du har spilt det, for det er et knallspill bak alle den psykotiske stemningen som gir deg lyst til å gjemme deg. Veldig bra spill ja. Neste bilde: Endret 18. juni 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Det er selvfølgelig Street Wars: Constructor Underground :] Visste jeg var inne på det. Satser på et litt lettere bilde denne gangen. Hint Dette ble tydeligvis litt vanskelig for dere (atter en gang ) - Worms-klone med griser i hovedrollene (alle rollene faktisk) - Coveret er en parodi på coveret av Full Metal Jacket, med grill- og eplesaus i stedet for våpenolje i en reim rundt en hjelm Endret 18. juni 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hogs of War. Ganske morsom Worms clone til PSX. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Korrekt. Og til PC. Har et eksemplar i hylla her :] Din tur. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ah, visste ikke at det fantes til PC, blir vel nødt til å se om jeg ikke finner et eksemplar. Jaja, here we go. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Åpenbart et spill fra IDgames, men ikke et jeg kan huske. Altså er det sannsynligvis en mod til et Jeg satser på at det er en Duke Nukem 3D-mod? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nja, tampen brenner, men det er nok ikke noen Duke 3D mod. De bruker dog den samme 'motoren', så du får vel bare bruke eliminasjonsmetoden. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nope, det ble sluppet som et frittstående spill - selv om det egentlig minner om en halvgod Duke 3D modifikasjon. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hva med enda et hint? Du har satt meg i klemma her Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Heh, la oss nå se.. Spillet foregår i Vietnam og bruker The Build Engine. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Okei, dette bildet er fra et spill jeg nylig mottok til anmelding :] Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Outlaw Golf? Endret 19. juni 2005 av superseven Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Denne er sikkert ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå