Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Aldri prøvd, men det virker en smule homoerotisk? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det der er Young Merlin right? Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Young merlin is correct. Homoerotisk og homoerotisk, man kan vel si at han er ganske femi ihvertfall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja alt og alle med pannebånd som ikke kan martial-arts er homoerotisk. Mer SNES, fra åpningssekvensen i spillet det her: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 UFATTELIG kjapt og rett svart! (Skal jeg pirke er det Super Castlevania IV) Kjør på med mer moro ... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hihi, jeg kom nettopp på et gratis og utrolig underholdende RPG-spill jeg gjerne vil kvisse dere i. Det kostet riktignok penger i starten, men de fikk kjapt nok slutt på det. : Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Runescape? Hvis det skulle være rett kan bare noen andre ta et bilde. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nei, det er ikke rett. Dette er singleplayer only. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Hihi, jeg kom nettopp på et gratis og utrolig underholdende RPG-spill jeg gjerne vil kvisse dere i. Det kostet riktignok penger i starten, men de fikk kjapt nok slutt på det. : Haha. Husker jeg prøvde det en gang. Så ikke på det som et seriøst spill akkurat, og det virker veldig hjemmelaget. Men morsomt var det. Hvis jeg nå bare kan komme på hva det heter... Dink Smallwood var det ja. Endret 7. juli 2005 av Vain Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja, det virker litt hjemmelaget, men det er genialt nonetheless. Utrolig morbid humor har det i hvert fall Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dink Smallwood var rett ikke sant? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dink Smallwood var rett ikke sant? Ja Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Legger meg så bare fortsett når denne er gjettet på. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) POASTALL .. LOLOMG Edit 1: Faens pizza og seige treige fingre! Edit 2: Postal var fett når det kom. Det var liksom så "sykt" og sånn da ser du. Var den meningsløse volden som var så fett, og den morbide stemningen. I motsetning til Postal 2 - som bare er sykt dårlig. Endret 7. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hoho, fett FPS-spill coming up! (Her tenner man dynamitten som ekte menn - med sigaren!) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) OUTLAWS!!! Edit: Haha Loeve, Daniel ga meg teh connection mellom Loeve og Lassa på Fnullrum nå. Aldri sett det før jeg. Er så sjelden på Anarkia (bare i members only) at det har gått meg hus forbi. Endret 7. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå