Newt32 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Next bilde please! Next bilde er oppfor deg.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ah I see ... mer anime! Kom med noen hint da, de ser så like ut alle sammen! Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Det er ikke anime, det er en serie, med 3 eller 4 spill og et nytt kommer nå. Serien har kommet til Dreamcast, Playstation (2) og pc (det er de jeg vet om). Det er et rollespill. Enda et bilde Endret 6. juli 2005 av Snaper Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Feil, Grandia 2 er det rette svaret. Men det virker som om dere er like mye inne på rollespill sjangeren som jeg er på retro sjangeren, så det får gå. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja rekti rekti ... da drar jeg videre: En veldig enkel en, det fortjener vi nå... Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Soldier of fortune 2. Sjeldent gammelt snes spill. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Sjeldent og sjeldent. Mario Paint ikke sant? Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja, det stemmer. Det er ikke akkurat det letteste spillet å få tak i. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ah nei, det er bra sant. Jeg skal ha det på loftet jeg altså. Ikke sikker siden mye har blitt borte, men hgar iallefall eid det. Enkel en fra SNES: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Feil, Grandia 2 er det rette svaret. Men det virker som om dere er like mye inne på rollespill sjangeren som jeg er på retro sjangeren, så det får gå. Jeg er faktisk veldig inne i rollespill-sjangeren, men jeg roter ikke gjennom "obskure japanske hentai-klassikere"-kassa så mye Super Mario World? Endret 7. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Feil ... prøv igjen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 And the gooold goes to Loeve ... Din tur vel ... Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Yoshi's Island! Er ikke Mario Paint kjedelig? Edit: AH! Loeve, din snikende tiger gjemt bak sofaen, du kom før meg... Endret 7. juli 2005 av Snaper Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hihi. Jeg vil fyre på med litt retro-stasj, jeg. Husker ikke hvilken konsoll dette kom til, men jeg tror det var N64? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Conkers Bad Hair Day? ... eller Fur som er helt korrekt. Endret 7. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Conker bad fur day? Korrekt. SkyMarshall var veldig nære :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå