Skateee Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 nytt bilde plz? denne var vanskelig! Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ah, nå forstår jeg. Jaja, bedre sent en aldri: Hvilket spill finner man disse personene: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 nytt bilde plz? denne var vanskelig! Det er ikke sånn det funker. Om ingen greier det skal det stå i åtte timer før noen poster et nytt bilde. Man kan gi hint etter hvert. Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Etter mas og kjeft fra newt32 (skal helst være in game bilder), legger jeg til et bilde, som viser gameplay. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Grandia 2. (tittet på bildetittelen) Endret 6. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ja det hadde jeg ikke hørt om en gang :S Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har ikke vært så veldig mange andre anime-titler, og Grandia 2 har ikke blitt postet i tråden tidligere, så jeg lurer virkelig på hva dette kan være. (Har laget liste over de som er postet) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har dårlig erfaring med manga/anime altså. Nærmeste er Resident Evil, Final Fantasy og diverse ukjente Nintendo-titler. Men NEEEEXT!!! Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det er ikke Grandia 2, det var bare noe jeg skrev for å se om folk jukset. Men du er tilgitt siden du innrømmet det Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeg er veldig nysgjerrig på hva dette kan være for møkk. Og spillet har jo blitt postet før, så det er vel relativt lite vits? Endret 6. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg er veldig nysgjerrig på hva dette kan være for møkk. Og spillet har jo blitt postet før, så det er vel relativt liten vits? Sa du ikke nettopp at det ikke hadde blitt postet før? Det er ikke møkk Hint i form av stikkord: Rollespill, 2000, Nobuo Uematsu. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeg sa at Grandia 2 ikke hadde blitt postet. Du hevdet jo selv at dette allerede er blitt postet. Endret 6. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei, jeg skrev at jeg satt Grandia som bilde tittel for å se hvem som jukset med å se på tittelen. Med andre ord det er ikke Grandia2 og det har ikke blitt postet før. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Aha, jeg misforstod bare hva du skreiv i en annen post. Beklager. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Final Fantasy VIII. Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Riktig. Spillet er Final Fantasy VII (7), sitter å spiller det nå Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Next bilde please! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå