Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nei. Der var det ikke trening på starten så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er nok ikke hitman heller. Spillet kom ut i 1999. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ser ut som System shock 2 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Det er helt korrekt. er det bra forresten? Har ikke fått spilt det. Bare åpna for å ta skjemskudd nå i stad. Endret 5. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 System Shock 2 er et fantastisk bra spill. Jeg kan dog ikke huske noen treningsfase i starten av spillet. Er en stund siden jeg spilte deg óg, da :] Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Det er et av mine favorittspill Her kommer et nytt fra tiden med Amiga Endret 5. juli 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Rockstar Stole My Hamster. Nesten.. Jeg lar den gå. Det er "Rockstar ate my hamster". Har hatt uendelig mange morsomme timer med det spillet. *savne amigaen* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Minnet bedrar meg, ser jeg. Fyr løs med flere morsomme titler, du kommer jo faktisk med utfordringer (Neste bilde er up for grabs, altså) Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Fyr løs med flere morsomme titler, du kommer jo faktisk med utfordringer Selvfølgelig! Det gir meg også muligheten til å mimre tilbake til gode gamle dager Denne er kanskje litt lettere, men jeg har flere vanskelige på lur. Endret 5. juli 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Chupa-chups-spillet! Husker ikke den nøyaktige tittelen. Har det på en gammel PC. Edit; Nei, forresten, det bare ligner, tror jeg Endret 5. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Chupa-chups-spillet! Husker ikke den nøyaktige tittelen.Har det på en gammel PC. Edit; Nei, forresten, det bare ligner, tror jeg Neida, det stemmer det. Det er det gamle Chupa-Chups spillet. Men tittelen da? Noen som husker? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Drit i tittelen, get on with it Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Ok, da! Det het "ZOOL" Her er neste! En skikkelig nøtt dette her: Edit: Erm, det var kanskje ikke min tur ble revet med Endret 5. juli 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det der er det første spørsmplet jeg ikke en gang har hatt noe på tunga. Ouch :/ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er greit, T-Solberg, jeg skal legge meg nå likevel Men det spillet der heter sikkert noe med Moon Jeg har aldri sett det før, tror jeg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Det er greit, T-Solberg, jeg skal legge meg nå likevel Men det spillet der heter sikkert noe med Moon Jeg har aldri sett det før, tror jeg. Heter nok ingenting med "Moon". Noen hint: -Man kunne etablere baser på stort sett alle planeter og måner i solsystemet. -Fiendene var marsboere -Spillet begynte med en intro som fortalte om den store krigen i 1999 som gjorde at menneskene måtte forlate jorda. Edit: Dette var også et av de første spillene på amiga som brukte 3D vektor grafikk (i kampene) Hjelper kanskje ikke så mye? Endret 5. juli 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hjalp ikke noe som helst. Tenker bare på Outpost til PC jeg nå, som er en del nyere, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hmm. WILD GUESS: Var det et spill som het Conquest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå