cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 OT: Toeren er skrota. Ble økonomiske problemer for utvikleren. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Gammelt adventure-spill med skikkelig sjeel. *rap* Digg med mat :] Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sett det spillet i et gammelt komputer for alle blad. Var en som spurte etter noe, han skulle ha gull, olje og vinn eller noe for å komme videre. Tror det var dette spillet. Husker ikke hva det heter... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Dette var vanskelig... Research er lov? Edit; jeg mener også å ha sett det skipet der før... Men så er jo sånne skip ganske like ofte Endret 5. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Spillet handler om en trollmann, og er som sagt et adventurespill. Hovedpersonen heter Simon :] Dette er -ikke- Discworld, til tross for mange like trekk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Simon the Sorcerer II - The Lion, the Wizard and the Wardrobe!!! Endret 5. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg -elsker- deg. Seriøst. Din tur Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja tydelig vi er litt bereist in the world of gaming ja Uansett, her er neste. Og vi snakker om en av mine absolutt største (og seriøst vanskligste) favoritter inne pek-og-klikk adventure genren. Har den desidert beste stemningen noensinne, med unntak av Monkey Island 3. Go for it ... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det stemte ikke helt gitt ... ikke litt i nætheten engang. Forenkle det litt da. - Steven Spielberg har skrevet manuset. (skulle egentlig bli film) - LucasArts har laget det ... - Handler om en gruppe NASA astronauter som skal utforske en asteroide. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) The Dig, ja. Jævla fett spill. Husker jeg ble litt redd av den blå kula som trillet ned i hullet da jeg var mindre Noen som har prøvd Guilty, forresten? Helt genialt adventure-spill det også. Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Haha ja, det spillet er bare konge. Men da går ballen videre til T-Solberg !!! Edit @ Loeve: Hvis det er det Psygognesis-mekka spillet, så husker jeg det ikke så godt. Eneste jeg husker er at det var deilig film-stemning i det! Endret 5. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg kommer med nok et vanskelig et... Jeg får vel si med en gang at dette spillet fantes til Amiga og C64. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Narc! *smugtitta i bildetittelen, vennligst lagre filene* Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Spilte det en del på en danskebåt-tur i middelalderen eller noe. Huska ikke navnet jeg da ... men egentlig et rævva spill ... hehe! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Narc! *smugtitta i bildetittelen, vennligst lagre filene* My bad! Det skal ikke gjenta seg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Atter et ytterst genialt spill fra min barndom kommer her: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sam & Max Hit The Road Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå