cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ikke smugtitt på filnavnet skrev jeg. Uansett visste jeg at Loeve tok den. Jeg gjetter uansett på Soul Calibur II. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Haha, nei. Aner ikke hvilke hentai-titler du er vant til, men det er nok dessverre feil :] Dette er en nyversjon av et gammelt spill til NES eller noe i den duren. Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Mere hint. Dette var stress. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Veldig veldig kjent ninja-spill til Xbox. Det solgte godt da det kom ut, og fikk knallkritikker. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Wipeout? Edit: Lol? På sekundet likt å greier Loeve Endret 5. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hihi, genier tenker likt Dette er trolig et av de fem beste spillene jeg noensinne har spilt, og et av mine -virkelig- kjære barndomsminner: Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Knallspill i samme sjanger. Versjonen bildet er fra er på SNES. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Pitfall. Jeg skal spise, så førstemann får poste bilde. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Outcast! Edit: Hvis det er riktig så kan noen andre poste. Endret 5. juli 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Riktig Synd det ser ut til å bli lenge til en evt. toer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå