SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er korrekt det gitt Skal holde meg unna Amiga heretter da, siden det er litt for langt tilbake for det fleste. Men Chuck Rock hadde en forferdelig fet stemning og musikk. Var vel en av de bedre side-scrolling adventures som var å få på den tiden. Men fyr løs ... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Du må gjerne spørre amiga-spørsmål, er jo masse cross-over-titler. Men ja; min tur. Jeg måtte atter en gang se opp i spillhylla. Denne gangen er det et -veldig- gammelt FPS-spill. Det beste FPS-spillet etter Doom noensinne IMHO. Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Åhåhå ... minnene bare strømmer på. Det der er "Rise of the Triad" som jeg også var ganske stor fan av. Syns egentlig det slo Doom på mange områder jeg. Var et eller annet som gjorde det spesielt iallefall. Kanskje det var nazistene ... antagelig. Hehe! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Haha, ja, helt sikkert. Det som appelerte mest for min del var det herlige arsenalet. Jeg mener, -realistiske- og fete våpen, i motsetning til alle de andre FPS-spillene på den tiden som for det meste var sci-fi/urealistiske. Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja jeg vet. Det var "realisme" i det spillet til en viss grad fremfor Doom. Og det neste spillet som skal gjettes på for den saks skyld. En god gammal klassiker som kanskje ikke er en av de beste, men det ligger på tunga når man sier Doom og Rise of the Triad uansett ... så here you go: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har allerede postet et bilde fra Hexen tidligere i tråden Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Haha stygt. Da skifter jeg kjapt over til en annen en i samme klasse: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Dette er fra Heretic, spillet som startet hele serien. Heretic - Hexen - Heretic 2 Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Dette er fra Heretic 2, oppfølgeren til Hexen igjen Great ... da vil jeg si det er din tur Endret 5. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Dette er fra et av mine favoritt-plattformspill noensinne. Jeg elsket det da jeg var mindre, og spilte gjennom shareware-versjonen minst hundre ganger. Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg hadde det spillet der selv husker jeg. Jeg lurer på om det var Epic Megagames som laget det, men jeg har ikke klart å finne navnet på spillet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er nok Apogee (<3) som har laget spillet. Er bare et kvarter til tiden går ut, så jeg kan vel bare spoile masse akkurat nå. Navnet på spillet er to velkjente "trylleord". Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hokus Pokus? Jeg har ærlig talt ikke peiling Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Denne er fra NES, et ekstremt bra spill: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Urgh. Der satte du meg fast. Hint? :] Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Det har ikke gått 10 min engeng. Vente litt Kan komme med et hint da, det er et Konami-spill. Og ett til, det kom ut i 1992 Endret 5. juli 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bucky O Hare? (måtte google.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå