Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Siden jeg er så jævla lat så fant jeg enda et enkelt spillbilde Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 En liten nøtt. Klassisk fps i beste Austin Powers-stil. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) No One Lives Forever? Hu dama er så snasen ;p PS. Skift navnet på bildet til quiz eller noe. Det er lett å hente svaret ut fra bildetittelen. Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja vi vet alle det stemmer Loeve. Så da banker du ut neste bilde så jeg har noe å tenke på mens jeg eter frokost. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da kan jeg gi deg ei lita nøtt, da Genialt horror/puzzlespill med en oppfølger i samme stil. Jeg liker å tro at alle vet hva det heter, men jeg føler på meg at jeg må hive ut hint etter hvert også Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Åhååå ... den var vel litt vrien ja! Det uklare screenshottet også da. Men jeg tipper; "Alone in the Dark"? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nope. Dette er førsteperson, i motsetning til Alone in The Dark som er tredjeperson og delvis shoot 'em up. Spillet går ut på at du skal løse mordet på seks personer (blir for åpenbart om jeg sier hva de er) og finne ut hvem den syvende av dem er. Alt dette skjer i villaen til en rik eier av et leketøysselskap. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da må jeg nesten melde pass og kaste ballen videre. Gjemme meg i skam under kjøkkenbenken! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Så leit. Det vant mange priser på den tiden det kom ut (1993) og var et av de første spillene som kjørte FMV-grafikk fra CD-rom. Oppfølgeren har tallet 11 i seg Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kremt, det er ikke "The Adventures of Nancy Drew" vel? Edit: Nei det kan det ikke være, handlingen var ikke 6 mord der minns jeg. Endret 5. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Haha, nei. Er ingen kvinnelig privatdetektiv i dette tilfellet Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 JO FOR FAEN!!! Det er "The 7th Guest"??? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 EUREKA! Du er enten flink til å google, eller så er du en -skikkelig- gamer :] Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Nei jeg har ikke spilt det, men det ringte ei bjelle siden jeg har spilt "11th Hour" ganske mye. Husker ikke når det kom, '95 eller noe. Endret 5. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) 11th hour kom i 1995, ja Jeg fikk begge to i en samlepakke i gave en gang, husker jeg. Geniale spill begge to. Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Her kommer det en vrien èn, fra Amiga-tidene. Side-scrollende, god og gammel. Denne tar dere ikke om dere ikke har spilt det selv. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Her må jeg nesten melde pass, altså. Har aldri i mitt liv rørt en Amiga :/ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hm, kom også til Sega Mega Drive, Genesis og hele pakka. Men kan gi noen hint, kanskje du klarer det fordet: - Laget av Core Design (de bak Tomb Raider) - Kom også i 1993 - Har en feit steinalder-kar med klubbe som skal redde dama si i hovedrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå