Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hihi, har vært en del jojo-posting nå, tydelig at vi har nogenlunde samme smak innen spill. Fikk aldri helt sansen for Kampen om Midgard, mest på grunn av den idiotiske og påtvingte basestrukturen, og utrolig ubalanserte units. Uansett, nytt bilde: Dette spillet har jeg faktisk aldri prøvd, men jeg har sett på det lenge, og det virker som et spill jeg liker, om enn det begynner å dra litt på årene nå. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hoff den var hard ... Men jeg trooooooooooooooooor det er "Sacred"? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hoe yeah! Da kan vi gå langt tilbake å se om du har hengt med såpass lenge! Dette spilte jeg til døde på Amiga, og lærte å skrive engelsk bl.a av det spillet. Det er det første i en lang serie, det siste i serien kom akkurat ut - og sugde. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Leisure Suit Larry. Mine første steg innen teoretisk seksualundervisning Helt idiotisk fet spillserie. Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Haha, ja ikke sant. Ikke alle som hadde tatt den. A true gamer has spoken... uansett ... next! Det skal legges til at det beste spillet i Larry-serien hittil er det frs 1998 eller rundt der. Leisrure Suit Larry: Love for Sail. Det var skikkelig koselig og bra gjennomført i beste LucasArts pek-og-klikk-stil. Faen at de ikke lager spill på den måten mer. Endret 5. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hihi, til tross for forholdsvis ung alder har jeg hengt med lenge :] Da kan jeg vel like greit slenge med et bilde fra en av de første spille jeg prøvde. Nummeret skal du få drite i, da ingen kan skilne de fra hverandre uansett Love for Sail var genialt, ja. Hadde jo en del kjente gjesteopptredener også, blant annet Drew Barrymore Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Baaaaah ... nei. Nå tror jeg du tok meg her. Jeg har spilt det, men hjernen følger ikke med. Er det "Et eller annet KID"? Hint takk .. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Plattformspill med "Keen" i hovedrollen. Hele navnet kreves Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Commander Keen? PC-spillet altså? Det av 3D-Realms? Tenkte konsoll hele tiden jeg ... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hehe den er go! Da skal du få en hard en tenker jeg kanskje! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja det stemmer så godt som det kan få stemt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg gidder ikke å hive ut noen bilder som bare er der for å være vanskelige, så da klinker jeg heller til med enda en klassiker. Denne gangen et godt kjent FPS-spill: Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Imo et altfor ukjent spill. (Dere klarer det nok.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå