Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Minner meg om Tron, men så har jeg ikke spilt hverken Tron eller Ricochet da. edit: men jeg har jo ricochet, og en kjapp tur innom bekrefter at det er ricochet. Nytt bilde Loeve? Endret 5. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Siden det da har gått en stund uten nytt bilde så pælmer jeg ut en lett en: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Command & Conquer: Generals. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nei det er feil!! Bildet ditt er vel ett eller annet sims drit. Dem er det hundre av så gidder ikke tippe Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Siden det da har gått en stund uten nytt bilde så pælmer jeg ut en lett en: Det er selvfølgelig Red Alert 2 ... Siden jeg er 100% sikker på det, så gjelder ikke Newt32 sin. Neste spill burde også være ganske så lett.... Det er ikke til PC, og er ganske gammelt til konsoll: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Star Wars: Rogue Squadron til Gamecube? Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nei dessverre, det er enda eldre og til Nintendo 64. Prøv igjen ... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Star Wars: Shadows of The Empire til N64 :] Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Siden jeg er lite kreativ og lysten på å spørre så fyrer jeg til med en svært lett en: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tja, "The Longest Journey" tenker jeg. Noe dårlig bilde, men det ser veldig ut som det. "Den lengste reisen" het det vel på norsk. Riktig? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Da fyrer vi av med fler konsoll-spill. Denne gangen en kiddiracer som jeg digga hardt når det kom. Endret 5. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Diddy Kong Racing, med mulighet for både fly, bil og båt? :] Lånte det i årevis av en kompis, husker jeg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Haha ja det stemmer det. Laget av Rareware som aldri noengang har laget et dårlig spill, men som har gått over til XBox nå - noe som er litt trist. Men ja, det kunne ikke stemt bedre; kjør på en ny! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 *Ser litt i spillhyllene* Følger opp med et strategispill jeg aldri helt fikk sansen for: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tiberian Sun ... jeg hata det selv! Da følger jeg opp med enda et strategispill, som jeg gleda meg veldig til - hata - og kasta i søppla faktisk. Ikke veldig vanskelig men. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ringenes Herre: Kampen om Midgard? (Usikker på engelsk tittel - the battle for middle-earth? ) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja det kunne ikke vært mer korrekt. Møkkaspill ... men uansett din tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå