Poor Leno Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Luke? Men han er vel ikke norsk... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Norsk litterær cowboy som deler fornavn med en engelsk sportsbil. Kom igjen a' Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Morgan Kane da... Kunne tatt den i stad men synes Laila var en mer kjent cowboy Morgan Ka-ane varhans navn Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Norges kanskje mest kjente cowboy heter det samme til etternavn Fornavnet er da altså ikke løsningen. Kun et _enormt_ hint. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Morgan Kane da... Kunne tatt den i stad men synes Laila var en mer kjent cowboy Morgan Ka-ane varhans navn Ahh...Kane var svaret. Klin til, Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeje, slenger inn en lett en Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 nope Tror det er litt tidlig å gi hint enda. Ganske sikker på at noen vet Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Scores! Din tur Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Kongespill. Hadde sansen for Pharoah også. Dette var spillet over alle spill da jeg var liten gutt: SATAN I GATAN, feil bilde. feiiiigt Selvsagt er det riktig Loeve. Endret 7. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Morsomt strategispill som kom ut nettopp: Endret 7. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kongespill uber alles. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det begynner å bli noen år siden jeg runda Unreal, men jeg tror ikke bildet er derfra..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå