kim_14 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei jeg får opp på NESTEN alle spill at det er problemer med exe og jeg lurer på om det går ann og få ordnet? Jeg kjører sp2 vis det har noe og si..... Takker for hjelp Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tror nok denne tråden passer bedre i "Windows" kategorien, for det høres ut som om det er et Windows problem. Dette har heller ingenting med hardware å gjøre. Raportert til en moderator. PS: Velkommen til forumet Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hei kim, kan du gi oss flere detaljer? hva står det i feilmeldingen? hvilke spill dår du i\får ikke i.. litt informasjon om HW hadde også vært greit. feks ram, skjermkort, prosessor o.l. har du lagt inn drivere til skjermkort og hovedkort? www.ati.com og www.nvidia.com ang hk driver så går du til hjemmesiden til produsenten(www.asus.com.tw, www.msi.com.tw osv osv...) Musa Lenke til kommentar
kim_14 Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg får det problemet opp i gta Sanandreas og det står : gta_sa.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Også står det om jeg vil fortele Microsoft om dette problemet.... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg får det problemet opp i gta Sanandreas og det står : gta_sa.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Også står det om jeg vil fortele Microsoft om dette problemet.... Piratkopi? Hvis ikke: scan PC for virus og spyware, reinstaller windows om nødvendig, og bruk nyeste drivere til hovedkort og skjermkort. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Flyttes fra "Hardware -> Annet om hardware" til "Programvare -> Windows" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå