sigg Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Lite On LTR-40125S 40X/12X/48X. Kan jeg bruke denne brenneren i min Pc, har en HP Pavilion 8680(Pentium III), med windows 2000 PRO?? Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Skulle tro det :smile: Kan jo tenkes at det ikke er så mange ide utganger å ta av, men det burde du finne fort ut av med en titt inni kassa... Andy Lenke til kommentar
sigg Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Har en brenner i maskina nå, som er ødelagt, en LG....4X...,er det bare å sette den inn istedenfor den? Og...hva er en ide utgang? Takk for hjelpa!! [ Denne Melding var redigert av: sigg på 2002-07-23 10:05 ] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Ja, det skal fungere fint å bare plukke ut den gamle brenneren og sette inn den nye. (Går ut i fra at du ikke har SCSI-brenner) IDE er den grå flatkabelen. Når du skal ta ut den gamle brenneren, så blir det jo en ledig utgang på IDE-kabelen. Det er bare en liten ting du må være oppmerksom på: Se bakpå den gamle brenneren og sjekk om det står en "jumper" (=liten dings) på MA eller SL eller CS (MAster, SLave, Cable Select) Sett jumperen på den nye brenneren likt. (MA hvis den sto på MA på den gamle) Lenke til kommentar
sigg Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Da kjøper jeg meg en sånn brenner jeg. Takk for hjelpa!! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå