tmbn Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 I hvilken fil endrer/fjerner jeg oppstartselementer i windows xp ? Altså de programmene som starter opp med windows. Vet at man kan gjøre dette i msconfig, men hvilken fil kan jeg gjøre det manuelt ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hmmm. er ikke helt sikker på hva du mener nå, men jeg gjetter at du vil frem til dette: du vil fjerne programmer som starter opp sammen med Windows sant? dette gjør du i msconfig->oppstart. du kan også stoppe/fjerne tjenester fra msconfig. dette gjør du på denne måten. msconfig->tjenester. men det med å programmene manuelt skjønte jeg ikke helt. kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Vil forandre disse programmene før windows starter. Kommer ikke inn i windows fordi et slikt program krasjer maskinen. Lurer derfor om det er mulig å fjerne programmene i DOS i en fil ? Hvilken fil ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Prøv å starte i Sikkermodus (F8 under oppstart). Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Samme skjer i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå