bigbeast Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Vell Når jeg skal dra musikk inn på mp3 spilleren min får jeg denne feilen "kan ikke kopiere (navenet på sangen): stasjonen finner ikke angitt sektor." er en sandisk spiller Hva er feil? mp3 spilleren er bare noen månder gammel oxo Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 virker det med andre sanger? kan hende du må formatere spillere, eller at den ikke takler navn på filer med æøå, spesialtegn og mellomrom Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det kun problemer med denne ene sangen? Klarer du å kopiere den til en annen partisjon? Hvis ikke kan det være lesefeil mot det stedet den ligger idag. Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Har prøvd alt utenom og formatere...er sånn på alle sanger Lenke til kommentar
BKB Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Må nok bare ta å formatere spillern. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 noe lignene kom hos meg og, men det stå på pakka at jeg bare kunne ta ut mp3 spilleren og så ta ut batteriet, og sette i batteriet igjen..så funka det etterpå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå