SacrefiZer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei. Skal lage meg hjemmeside og vil ha et bilde som en slags intro som går videre av seg selv til hovedsiden etter 5 sekunder eller noe sånt. Er litt nybegynner i dette, så om det kunne ha blitt forklart litt godt hvor jeg evnt. skal ha koder osv. Setter stor pris på all hjep! Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 En såkalt splash-screen? Det er så vidt jeg vet, ingenting positivt med det, og jeg anbefaler deg å droppe det. Folk som besøker en hjemmeside er i de aller fleste tilfeller ute etter informasjonen som finnes på siden, og da ser folk generelt liten grunn til å gidde å vente på den informasjonen. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Vet at de fleste ikke vil ha det, men denne skal bare være opp i et par sekunder.. Og det er bare ett velkomstbilde.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Aiaiai. Ha heller en link med "klikk her for å se introen". UTEN splash. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Jaja, det er sikkert deres meninger, men _JEG_ vil ha det, og lurer på om noen har kunnskaper om det eller vet om ett sted det går ann og lese og lære om det..? Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 <meta http-equiv="refresh" content="5; url=index2.htm"> Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 hvor skal dette stå? Er litt nybegynner.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Mellom head-taggene i den sida der bildet står. Selve sida ligger på index2.htm. For skip, kan du lage en vanlig link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå