Egiln Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 I Asus PC Probe får jeg følgende feilmelding under Monitor Summary: 12V Value 13,312 +12V Out of Threshold!!! Har Chieftec Dragon Alu Tower m/340W og AMD XP200+ Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hei! Den går godt over 12V.. Jeg er ganske sikker på at det står i BIOS et sted så du kan stille på det. Jeg har samme HK som deg uten RAID. Brb, kommer strax tilbake *sjekke*. Lenke til kommentar
Egiln Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Har sett gjennom manualen, men kan ikke se noe sted jeg kan gjøre noen endringer nå det gjelder 12V Lenke til kommentar
Dius Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 har akkurat samme problem selv... (har samme spes. som deg) Noen som vet om det er skadelig? Lenke til kommentar
Egiln Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Oppgraderte til nyeste bios i går, fra 1006 til 1008. Kan ikke huske at jeg hørte den "tikkingen" ang feilmeldingen fra Asus probe før oppdateringen, men det kan også ha vært volum-knappen som var nedskrudd.. Hvis jeg bare hadde tatt vare på den gamel bios'en så skulle jeg prøvt å reinstallert den. Lenke til kommentar
kgjosund Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har samme hovedkort og Chieftec tower. Jeg hadde akkurat samme problemet. Det viste seg å være en bug i ASUS probe. Den viste nesten en hel Volt for mye. Jeg oppgraderte til siste versjon og problemet forsvant. Lenke til kommentar
kgjosund Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Dere som har dette problemet kan laste ned en oppdatert versjon av ASUS probe her: http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?file.../probe21702.zip Lenke til kommentar
Egiln Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Takker og bukker for løsningen. Etter å ha installert ny versjon av Asus probe er value for 12V 12.448. Og den nye versjonen har også hatt positiv innvirkning på CPU temperaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå