Sono Juventino Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hva slags musikk pleiere dere andre å høre på når dere koder? Er det radio, eller blir det mest cd'er. Hvilke artister/grupper hører du på? Jeg hører vel egentlig på det meste, men går vel mest i Jimi Hendrix og Led Zeppelin når jeg koder. Hender vel også at Kaisers Orchestra durer i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Pleier å høre på Green Day, Dream Theater og diverse trance når jeg koder. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det går som regel i metal, prog, space rock, noe pop, noe electronica osv. Ganske variert. Men dette er vel egentlig waay off-topic, Prodigy_ burde fulgt signaturen sin Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Gotan Project, St. Germain, Corneli Vreeswijk, Mars Volta, Boards of Canada, Porcupine Tree, The Cracow Klezmer Band, Bugge Wesseltoft. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Pink Floyd er perfekt kodingsmusikk. Rolig, inspirerende og man får tenke når man hører på dem. Jeg synes også at blues er veldig fin kodingsmusikk (Katie Melua, Aretha Franklin, noe Eric Clapton og BB King. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Pink Floyd er perfekt kodingsmusikk. Wish you were here-albumet! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Wish you were here-albumet! Yes. Welcome to the machine, Shine on you crazy diamond og Have a cigar er de perfekte låtene å kode i. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Kanskje vi heller skal ta dette i webcafèn, da? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) KENT - Var på konsert med disse folka for ettpar uker siden. Sjukt geniale folk. Hør særlig godt på tektsene.. Har et sitat fra en Kent-sang i signaturen. MEW - Også geniale folk. Snow Brigade er min favoritt akkurat i dag. Weezer, Röyksopp, Magnet, Kashmir, Radiohead, Groove Armada, Hopalong Knut Hører også mye på sanger jeg får tilsendt på MSN, som oftest fra ei venninne av meg. Hun har genial musikksmak.. <3 Endret 18. juni 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hører bare på det jeg alltid hører på. Går mest i rock, men blitt endel Indie i det siste pga Quart Chillout kan også være aktuelt, ikke fordi jeg liker det, men fordi det er sån som man egentlig ikke hører. Synes ikke webcafèn er passende, er jo på en måte webrelatert :\ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Alt som gir deg rymte i kroppen (norsk metall) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Alt som gir deg rymte i kroppen (norsk metall) U said it! Finsk metall funker også, f.eks Catamenia Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Alt som gir deg rymte i kroppen (norsk metall) Ujess! Diverse metal her også. Opeth, Lumsk, Windir, Tool, A perfect Circle, Metallica, In Flames, Children of Bodom, Hans Zimmer, Katatonia... Uansett - musikken du likar å kode til kjem vel heilt an på musikksmaken din. Det er kun ein ting som er objektivt når det gjeld musikk, og det er at Techno/trance er repititivt, forferdelig og oppbrukt! Edit: Men er ikkje dette SVÆRT off topic her igrunn? Raporterer tråden og får den flytta, eg Endret 18. juni 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Men dette er vel egentlig waay off-topic, Prodigy_ burde fulgt signaturen sin Edit: Men er ikkje dette SVÆRT off topic her igrunn? Raporterer tråden og får den flytta, eg Enig, jeg har rapportert tråden for lenge siden. Edit: Jeg hører også litt på Goldfinger. Endret 18. juni 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Flyttes fra wds til musikk-kategorien Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Kjent og kjær musikk! Det er viktig at musikken er kjent, for da glemmer man å lytte og konsentrerer seg om oppgaven. Ny musikk, radio etc. stjeler oppmerksomhet. At musikken også gir godt humør hjelper på, hjelper en til å komme i 'sonen'. Endret 18. juni 2005 av JBlack Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hører på det som ellers er i playlista egentlig, men hvis det blir altfor speisa er det fare for at det går utover konsentrasjonen :_p Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Elektronika/tecno kan være morsomt å kode til. Iallefall Ugress får meg i den rette stemningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå