Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Logger seg inn logger seg ut :(

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er den største idioten i verden!!!!!!! Det som skjedde var at jeg lastet ned et programm hvor man kan bestemme hvilkene programmer som skal starte når du logger deg inn. Selvfølgelig kom jeg borti en knapp, sånn at ingenting starter når man logger seg inn, også klikket pcen seg og jeg måtte skru den av. Når jeg da skulle logge meg inn igjen så skjer det ingenting, det eneste den gjør er at den logger seg ut igjen!!!! Skal jeg bare reinstalere windows eller er den en annen måte å logge seg inn på????

ps: I am an Idiot, just an Idiot! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skjønner faktisk ingenting!!! det funka ikke det eller!!!!! hva kan jrg så gjøre??? vet noen om et program jeg kan bruke eller noe sånt???? skal jeg bare reinstallere xp?? har ikke noe lyst til det, har alle dokumentene mine der og musikken min. helvete

Lenke til kommentar
jeg skjønner faktisk ingenting!!! det funka ikke det eller!!!!! hva kan jrg så gjøre??? vet noen om et program jeg kan bruke eller noe sånt???? skal jeg bare reinstallere xp?? har ikke noe lyst til det, har alle dokumentene mine der og musikken min. helvete

stilte du mye tilbake?.. husk å stille tilbake til før du instalerte det programmet da ;)

Lenke til kommentar

det jeg ikke skjønner er hvordan man gjør det!!! Jeg tror jeg gjorde det feil! jeg prøvde alle alternativene, men det funket ikke. Kan noen hjelpe meg? Jeg har xp på engelsk så det hadde hjulpet en del hvis beskrivelsen var på engelsk. En av valgene var jo å opprette systemet til den modusen som funket sist gang, men jeg fikk ikke noe alternativ for å stille den tilbake!!! er veldig usikker altså. Pc er ikke min sterke side!!!!

Lenke til kommentar

Hei.

Du skal trykke F8 under oppstart, og velge Safe mode

Når du er inne i safe mode, skal du inn i System restore.

Nå kan du sette den tilbake til en tidligere dato.

Start-assesories-system tools-system restore

Hilsen tukols

Endret av tukols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...