beaver Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg tror jeg er den største idioten i verden!!!!!!! Det som skjedde var at jeg lastet ned et programm hvor man kan bestemme hvilkene programmer som skal starte når du logger deg inn. Selvfølgelig kom jeg borti en knapp, sånn at ingenting starter når man logger seg inn, også klikket pcen seg og jeg måtte skru den av. Når jeg da skulle logge meg inn igjen så skjer det ingenting, det eneste den gjør er at den logger seg ut igjen!!!! Skal jeg bare reinstalere windows eller er den en annen måte å logge seg inn på???? ps: I am an Idiot, just an Idiot! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 du kan gjennoprette systemet.. stille det tilbake noen dager!.. hvilket os har du? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Viss du har XP trykk F8 ved oppstart og velg gjennomprett til et tidligere tidspunkt Lenke til kommentar
beaver Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 tusen takk gutta!!!! har windows xp!!! skal prøve og sette det tilbake!!!! Lenke til kommentar
beaver Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 jeg skjønner faktisk ingenting!!! det funka ikke det eller!!!!! hva kan jrg så gjøre??? vet noen om et program jeg kan bruke eller noe sånt???? skal jeg bare reinstallere xp?? har ikke noe lyst til det, har alle dokumentene mine der og musikken min. helvete Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 jeg skjønner faktisk ingenting!!! det funka ikke det eller!!!!! hva kan jrg så gjøre??? vet noen om et program jeg kan bruke eller noe sånt???? skal jeg bare reinstallere xp?? har ikke noe lyst til det, har alle dokumentene mine der og musikken min. helvete stilte du mye tilbake?.. husk å stille tilbake til før du instalerte det programmet da Lenke til kommentar
beaver Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 det jeg ikke skjønner er hvordan man gjør det!!! Jeg tror jeg gjorde det feil! jeg prøvde alle alternativene, men det funket ikke. Kan noen hjelpe meg? Jeg har xp på engelsk så det hadde hjulpet en del hvis beskrivelsen var på engelsk. En av valgene var jo å opprette systemet til den modusen som funket sist gang, men jeg fikk ikke noe alternativ for å stille den tilbake!!! er veldig usikker altså. Pc er ikke min sterke side!!!! Lenke til kommentar
tukols Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hei. Du skal trykke F8 under oppstart, og velge Safe mode Når du er inne i safe mode, skal du inn i System restore. Nå kan du sette den tilbake til en tidligere dato. Start-assesories-system tools-system restore Hilsen tukols Endret 20. juni 2005 av tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå