Rampage Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ok, så nå lider jeg av et alvorlig tilfelle av corprus disease, har hoppet fram og tilbake på mappet for å finne noe med Tel. Mange steder, men finner ikke Tel FYR og dette irriterer meg. Kan noen hjelpe meg med direksjoner i riktig retning? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 http://www.uesp.net/morrow/map/mw_map.shtml Kart hvor du kan søke på navn. Helt genialt for å finne frem i Morrowind, spesielt hvis veibeskrivelsen du har fått er veldig dårlig. Tel Fyr ligger på en øy sør-vest for Sadrith Mora. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Takker for tips. Jeg må innrømme at jeg fant det før jeg sjekket her igjen. Tenkte, kanskje den klovnen (caius) kan hjelpe meg, joda, han fortalte akkurat hvor det var og markerte det på mappet. Og for en wizard med water walk og levitation var det ikke noe problem. Da var det Path of the nevarine. Har aldri kommet så langt før. Ga opp forrige gang jeg spilte med en Ranger. Nå skal jeg klare det, for det er så fantastisk bra Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har aldri kommet så langt før. Ga opp forrige gang jeg spilte med en Ranger. Nå skal jeg klare det, for det er så fantastisk bra Yep, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå