teaspoon Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har en kompiss som sliter litt med den bærbare maskina si, beskrivelsen jeg fikk var "Jeg får ikke logget inn... Vinduet der jeg kan velge bruker dukker ikke opp". Personlig har jeg minimal erfaring med XP da jeg holder meg til 2k, noen som vet hva som kan være feilen? Hadde det vert min egen maskin hadde jeg bare formatert, men han har endel skolearbeid og andre ting på maskina han har lyst å beholde. Noen som har noen tips. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 prøv om du finner noe i menyen til F8 under oppstart. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Viss dere skulle komme frem til at formatering er eneste utvei, så går det faktisk an å brenne cd`r fra command prompt! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har dere dillet med en slik XP tweaker? Jeg fikk i allefall samme problemet da og det resulterte i formatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå