minotir Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg bestilte cder på cdon or ca ei uke sia og enda står det "ikke sendt" på ordrestatusen. Bruker dette å ta lang tid i virkeligheten egentlig? Mvh. "SkuffetHW.noBruker" Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 er du sikker på at de har cd'ene på lager? Lenke til kommentar
zetor-ola Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 3 dager gjekk det sist eg bestillte fra dem. Dei sender det dei har på lager og eventuell restordre blir send seperat seinare. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 fikk mail fra dem i dag å det viste seg at de er forsika:P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Berre gode erfaringar med Cdon. Når alt er på lager går det fort. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg har også gode erfaringer med CDON Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Bestilte på onsdag forrige uke, enda ikke sendt. Sendes den ikke imorra, så gidder jeg ikke altså. Den ble til og med bestilt på morgenen på Onsdag, (før kl 9). Da burde man jo kunne forvente at den sendes samme dag eller i det minste dagen etter? Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Til du som har bestilt, bestilte du mange plater? Har du bestilt fra CD on før? Betalte du i tide? Jeg har bestilt et par ganger, og betalt litt etter betalingsfristen (aldri noen saker til inkasso). Bestilte 6-7 plater til 800 kroner ennå, og det tok 2 mnd, sto fortsatt at de ikke hadde noen av platene på lager. Det vet jeg jo er rent tøv, siden selv den lokale platebutikken har de platene. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 sist jeg bestilte noe, så tok det ca 1 uke før det ble sendt. dette var fordi at den ene dvd'en ikke var på lager. syns det var litt dårlig at de ikke sendte den de hadde med en gang...men men. har fått begge nå da Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 De plier ikke være treige, jeg pleier å være kjempe fornøyd med leverings tida. De har sikkert tabba seg ut med din pakke. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Da er pakken min sendt, bestilt 23.06.05 - og i følge CDON sendt igår.. Jasså, CDON har søndagsåpent? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 jeg bestilte cder på cdon or ca ei uke sia og enda står det "ikke sendt" på ordrestatusen. Bruker dette å ta lang tid i virkeligheten egentlig? Mvh. "SkuffetHW.noBruker" Har du sjekket om de hadde god lagerstatus på produktet? Jeg bestilte 3 cder og 2 spill i begynnelsen av mai, fikk det 3-4 dager senere. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 har ikke fulgt opp posten min så godt, men etter ca 2 uker fikk jeg cdene mine litt lang tid men Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har bare gode erfaringer med CDON. Er sjeldent det går mer enn 3 dager fra bestilling til jeg har det i postkassen min ---- og jeg bor ikke i de sentrale strøk Lenke til kommentar
vedado Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har handlet fra CDON.COM i flere år, og de er som regel kjemperaske med leveringene. Fikk 6 CD'er idag som jeg bestilte 3 dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå