iStephano Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Hallo mennesker.. Jeg veit ikke om dette ligger riktig men jeg lurer på en liten ting. Nå til høsten skal jeg jobbe fast, tja i allefall prøve og få meg en hekl tids jobb et sted og da synes jeg det frister stort og jobbe i en mmobil forhandler siden interiessen min for mobil har plutselig eksplodert. Men en venn av meg sa at de som jobber i mobil foretninger tjener kun provisjon? Da fristet ikke dette her lengere siden jeg gjerne vil tjene litt penger og. Vite en fast lønn. Takker for svar for dem som selv jobber med Mobil telefoner i en Netcom / Telenor eller kun en telebutikk som vil dele litt info =) Mvh BanAnus Endret 18. juni 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har snakket en del med noen som jobber i den lokale mobilbutikken, og det ser ut til at de er fornøyd med lønninga Send en PM til crazysteps, han hinter stadig til at han jobber i mobilbutikk Han kan sikkert komme med tips Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 flyttes fra åpden diskusjon om mobil til jobb og utdanning Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Siden du har en enorm interesse for mobil, har du muligheten til å sette deg skikkelig inn i hver enkelt telefon og derfor virke som en veldig seriøs og profesjonell selger som vet hva han snakker om, det like kundene veldig godt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 sånne folk er det for lite av.. akk ja.. jeg skulle ha jobbet som selger i en butikk for data og elektronikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå