amund2 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Hei, vet ikke om dette er riktig sted å poste men vi prøver. Har nettopp kjøpt et 3com 11a/b/g wlan-kort, og etter å ha aktivert driverne stopper hele maskinen opp et sekund tja. ca. hvert 3. sekund. Sånn at musecursor og alt stopper. Har prøvd å røske ut alle andre kort, prøvd alle pci-slotene, sett om jeg fant noe lurt i bios-oppsettet (fail-safe) uten at noe hjalp. Har også prøvd nye drivere til kortet... er ikke dreven på slik hardwarefeilsøking, tar gjerne i mot generelle tips. (IRQ'er og lignende fikk jeg ikke justert på). Eller kan det være så enkelt som produksjonsfeil på kortet? Har steinalderpc, asus hovedkort, 1 ghz amd athlon. P.S. Kjører XP, service pack 1. Endret 18. juni 2005 av amund2 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har nettopp kjøpt et 3com 11a/b/g wlan-kort, og etter å ha aktivert driverne stopper hele maskinen opp et sekund tja. ca. hvert 3. sekund En kompis av med hadde/har samme problem. han har et asus hovedkort, og intel p4. Han kan ikke høre på musikk eller se på film utenat alt lagger :S Jeg ba han laste ned nye drivere, og sjekke etter om det funker.. men har ikke hørt noe enda.. Lenke til kommentar
amund2 Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Ok, jeg har ikke hatt noen problemer før, og har kjørt to nettverkskort (ikke trådløse), lydkort, firewire osv. Si fra om han finner ut av det... hjelper det å flashe bios'en tro, kan det være at dette kortet gjør noe "nytt" som hovedkortet mitt ikke skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå