Gå til innhold

Kirk Hammett vs. Øystein Sunde

BigJackW

Hvem er den beste gitaristen?  

372 stemmer

1. 1. Hvem er den beste gitaristen?

• Kirk Hammett
      94
    • Øystein Sunde
      278

Anbefalte innlegg

Ronnie Le Tekrø er blitt ansett som verdens beste gitarist innenfor metal sjangeren, og han sier at det er ikke viktig hvor fort du spiller, eller hvor teknisk, men at det kommer fra hjertet. Dette er jeg veldig enig i. En gitarist kan være god teknisk, men det betyr ikke at han er en "god" gitarist. En god gitarist er en som lager bra sanger, trenger ikke være teknisk god for å være bra.

:yes:

og de som ikke er enige i dette har vel egentlig ikke så mye peiling..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ronnie Le Tekrø er blitt ansett som verdens beste gitarist innenfor metal sjangeren, og han sier at det er ikke viktig hvor fort du spiller, eller hvor teknisk, men at det kommer fra hjertet. Dette er jeg veldig enig i. En gitarist kan være god teknisk, men det betyr ikke at han er en "god" gitarist. En god gitarist er en som lager bra sanger, trenger ikke være teknisk god for å være bra.

Ble rotete, men tror jeg har fått frem poenget

Må si jeg synes Le Tekrø suger balle, og jeg tror ikke jeg er den eneste som mener det :)

Lenke til kommentar

Ja, men det er ikkje alle som husker det dei lærer på skulen dagen etterpå.

Me hadde musikk og lærte om musikkens historie, dei store artistane og liknande, men det var ikkje stort som satt seg fast, det eg kan om musikk er sjølvlært.

Lenke til kommentar

Hvis du er konfirmant eller eldre, og ikke vet hvem Hendrix var, må du unngå å se på TV, lese blader, høre på radio og i tillegg ikke snakke med folk hele livet. Det kan være vanskelig, og gjelder nok de færreste. Våger påstå at 99% av befolkningen mellom 15 og 60 år vet hvem Hendrix var.

Lenke til kommentar
Hvis du er konfirmant eller eldre, og ikke vet hvem Hendrix var, må du unngå å se på TV, lese blader, høre på radio og i tillegg ikke snakke med folk hele livet. Det kan være vanskelig, og gjelder nok de færreste. Våger påstå at 99% av befolkningen mellom 15 og 60 år vet hvem Hendrix var.

Haha, ex-dama mi er en av dem... Jeg hadde bakgrunnsbilde av Jimi, så hun bare spurte "Hvem er det der?". "Jo det er Jimi Hendrix, du har vel hørt om han?" "Burde jeg?"....................

Lenke til kommentar
anth: påstår du at du husker alle som har vært tilstedeværende i media i løpet av livet ditt?

Nei, fikk du inntrykk av det?

Hendrix er nok høyt oppe på listen over verdens mest kjente personer, og han var mer enn bare et medietryne.

Til deg med denne x-dama: Ja, hun burde...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...