Gå til innhold

Kirk Hammett vs. Øystein Sunde

BigJackW

Hvem er den beste gitaristen?  

372 stemmer

1. 1. Hvem er den beste gitaristen?

• Kirk Hammett
      94
    • Øystein Sunde
      278

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øyatein Sunde har nokk overtaket.. Ikke bare Hammet er oppskrytt.. Hele fuckings metallica (verdens dårligste band ) er skrytt opp!

9489792[/snapback]

Metallica verdens dårligste band?

right...

anyways, Sunde gruser Hammet rent tekniskt, selv om jeg liker Metallica ganske mye mer enn sundes musikk.

Lenke til kommentar
Øyatein Sunde har nokk overtaket.. Ikke bare Hammet er oppskrytt.. Hele fuckings metallica (verdens dårligste band ) er skrytt opp!

9489792[/snapback]

Litt rart at ''verdens dårligste band'' har solgt mer enn 90milioner album overalt i verden og har fått metal til mer eller mindre mainstream gjennom 80/90-tallet? :hmm:

Lenke til kommentar

Det er fullstendig idiotisk (og ikke minst usaklig) å si at Metallica er verdens dårligste band. Selv er jeg ikke noen enorm fan (hører gjerne på dem i ny og ne, dog), men man må da se at er over middels gode musikere som har lagd mye (minst) over middels god musikk opp gjennom årene, selv om ja, de er ganske oppskrytte. På samme måte som jeg hater U2, men innser at til tross for de også er rimelig oppskrytte er de flinke musikere som lager god popmusikk. Som jeg ikke kan fordra riktignok, men det blir for dumt å si at de er verdens dårligste band.

Nå tipper jeg at utsagnet ditt var ment som et lite irrelevant utbrudd, men jeg mener nå at man må være saklig her også.

Edit: Og hva så om han hører på Britney Spears?

Endret av athorb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...