cyrilp Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det noen som kan kjelpe oss! Kjøpte en Packard Bell til kjæresten min, denne maskinen er jo fylt opp med så mye "sponsede" programvare at det var ille, men det fikk jeg fjernet og lagt inn mitt eget. Problemet er at i Internet Explorer så er verktøylinjen lilla!!!!! PB sine egne farger som dere skjønner... hvordan endrer vi dette og får tilbake den gamle fargen... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Bruk Firefox! (og om du av en eller annen grunn vil tviholde på den særdeles ustabile, usikre Internet Explorer: prøv å last ned nyeste versjon fra Microsofts sider og se om det hjelper...) ellers ligger det sikkert ett clue i registeret (Start->kjør-> skriv 'regedit' og trykk enter), om man vet hva man skal lete etter Endret 18. juni 2005 av ventle Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg har hatt PB før,og hadde de samme probs som deg.Gå til hjemmesida til PB og last ned sånn program man kan fjerne den fargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå