EG-s Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 har en trådløs router og en bærbar som brukes på det trådløse. Har en pc tilkoblet routeren med wireless bridge, og en xbox tilkoblet med tp kabel. Første gangen jeg overførte fra bærbaren til xbox var hastigheten bra. men nå er den kun opp hastigheten på nettlinja.. aner ikke hva som har skjedd, siden det virket ok første gang. Koblet en tp kabel fra bærbaren til routeren, satte statisk på bærbar og xbox, men samme hastighet.. noen som har en god idee. Lenke til kommentar
Haii Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 1a.hvilken merke er ruteren? 1b.hvilken hastighet få r du? 2a.har du prøvd å restarte ruteren? 2b.har du sjekket for at korte ditt kjøre på full duplex? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 dersom du bruker flashfxp, du kan ikke ha huket av for "obey speed limit" (F6 - Transfer)? presterte nemlig å gjøre det selv en gang i tiden Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Er en jenssen scandinavia B trådløs får nå ca 4-8 KB/s, hvor forrige dagen det var 500 restartet virket ikke xbox har full duplex xbox er satt til dhcp, og får ip 192.168.1.101, bruker denne med ftp programmet. bærbaren får adressen 192.168.1.103 bak routeren Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 skifta fra ws_ftp pro til flashfxp,- og nå virker det ok.. nedlasting fra torrent er uberørt, selv om en laster opp brukte flash for en god stund siden, men ws_ftp virket bedre kanskje reinnstallere ws å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå